Tour de Pologne 2015 Etap 3 Katowice

Wtorek, 4 sierpnia 2015 · dodano: 04.08.2015 | Komentarze 0

Dziś Etap 3 Tdp.
Pierw pojechałem do Tarnowskich Gór obadać trasę na rynku i kupic 2 żele energetyczne.
Zgadałem się z Bartkiem że jednak tam pojedziemy kibicowac  gdyż plany były inne ale dbrze że wybraliśmy Rynek w Tarnowskich Górach  gdyż wjeżdżając  tam ludziska myśleli że już  jadą pierwsi hehehe super uczucie jak tłumy   dopingują  a Ty czujesz sie jak jeden z zawodników.
Kilka fotek  doping  peletonu i ja Udałem się w kierunku Katowic, po drodze odziwo udało sie natknąć na peleton w Chorzowie.Stamtąd w grupie 10 kolarzy amatorów pędziliśmy do Katowic z całkiem przyjemną średnią , można było poczuć siłę peletonu.
Ludziska klaskali  pozdrawiali  na trasie a daleko nie byliśmy od peletonu wiec pewnie wzięli nas za zawodowców.
Dojeżdżając na miejsce od razu skierowałem sie na ul graniczną gdyć jako nieliczna ma 4 pasy przedzielone trawnikiem i można a równolegle ścigać sie z  Kolarzami.
Zrobiłem 3 podejścia chcąc znaleźć sie gdzieś tam w kadrze kamery , no i jak się okazało po powrocie do domu  kolega oznajmił mi że widział mnie z helikopterowej kamery :D:D:D:D:D:D  JEJE o to chodziło.
Na mecie wmieszałem się w  finiszujący peleton a dzieci prosiły mnie o bidon jak bym był jednym z nich hehe . Wspaniała atmosfera, Ciesze sie ze mogłem dziś uczestniczyć w tej jakże zajebistej imprezie.
warto było wziąć urlop i przyjechac na TDP. Pozdrawiam Wszystkich czytających.