Podjazdy: 90 m

Test nowej Szosy

Wtorek, 22 września 2015 · dodano: 22.09.2015 | Komentarze 0

Dzisiejszy Wpis to  inauguracja i zarazem test nowej szosy Accent Apex którą udało mi się niedawno poskładać.
Ładna pogoda sprawiła że wybrałem się w stronę Pyrszowic w celu oblukania czy dzieje sie coś w związku z A1-ką.
Na trasie trochę regulacji siodełka no i wietrzysko  dawało popalić ale jechało sie dość w porządku.

Na miejscu dobrze mi znane miejsce na delikatny odpoczynek, szansa ustrzelenia startującego lub lądującego samolotu.
Ale coś mi nie pasowało........ na horyzoncie ukazała sie dziwna konstrukcja która na pierwszy rzut oka przypominała mini ambonę do odstrzału  ewentualnych terrorystów zamachowców czekających z bazooką :P.
Oczywiście musiałem to sprawdzić, i tu SZOK.....  zrobili punkt obserwacyjny dla przyjezdnych , mało tego niecały kilometr dalej bliżej pasa była kolejny taras widokowy :D:D:D:D Jestem Pozytywnie zaskoczony.
Nie wiem jak długo to tam stoi ale świetna inwestycja dla turystów i nie tylko,

Wypad udany, nacieszyłem oczy.
Co do szosy przeskok na inną geometrię, rozmiar  i siodło sprawiło że niedokońca czułem satysfakcję z jazdy, ale osiągi lekko zauważalne na +
Inna postawa sprawiła lekki ból w plecach, siodło będzie chyba do wymiany bo mnie gniotło w kroczu.Test starego potwierdzi moje przypuszczenia.
Reszta to kwestia przyzwyczajenia , a jeśli nie to czeka mnie wizyta w studiu BIKEFITINGU