Piękna pogoda i walka z wiatrem

Piątek, 22 kwietnia 2016 · dodano: 22.04.2016 | Komentarze 3

Kolejny piękny dzień , więc dziś postanowiłem ruszyć dupsko.
Przez to że odbieram syna z przedszkola czasu nie miałem zbyt wiele , więc objechałem trase jak z przed lat.
Niestety w 90% wiatr skutecznie mnie spowalniał i wyczerpywał energie jaką zgromadziłem na ten dystans.
1/3 trasy tempo ostre by przedrzeć się przez asfaltową ruchliwą trasę na Częstochowę i Poznań.
Potem to tylko delektowałem oczy pięknymi widokami , kolorami wiosennymi i skowronkami, Magia !!!.

W Pyrzowicach ostro jadą z kontynuacją budowy A1 prowadzącej do Częstochowy,
Niesety zakłócą ten spokój jaki tam był.

Pare fotek i powrót standardową trasą bo czasu miałem niewiele.

Route 3496038 - powered by www.bikemap.net

Kategoria 50-100km

PiotrHabaj
| 11:46 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj ładne tereny ja sie zaczynam przyzwyczajać do wiatru jeżdżąc po szosie ;)
| 22:46 niedziela, 24 kwietnia 2016 | linkuj Dzięki Wielkie , nic tak nie motywuje jak Komentarze :):):):):):)
k4r3l
| 17:01 sobota, 23 kwietnia 2016 | linkuj o, tu zawsze można liczyć na jakieś nietypowe fotki! :) pozdrowerrro :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl