Ustroń z Jackiem

Czwartek, 23 czerwca 2016 · dodano: 23.06.2016 | Komentarze 4

Pomysł na wypad z JACKIEM padł kilka dni przed wyjazdem. Mieliśmy co prawda dotrzeć do Wisły ale troszkę plany się zmieniły i musieliśmy się zadowolić Ustroniem.
Rano wyjazd z Bytomia , temp 15 st pięknie  i taka mogła być  cały czas.
Niebieskie czyste niebo towarzyszyło nam praktycznie przez całą trasę.
Ultra słonecznie i gorąco, troche żałowałem ze zapomniałem się posmarować olejkiem heh.
Śmigaliśmy trochę Asfaltem trochę leśnymi duktami. Aż się nie chciało za specjalnie wyciągać aparatu który był zakopany w plecaku.
Mnóstwo zabawnych tematów się przewijało , atmosfera idealna by nie myśleć o  kilometrach do przejechania.
Jacka na trasie spotyka niemiła sytuacja która kończy się wyrwaną szprycha i powyginanych kilku innych.
Po najechaniu prze zemnie na badyl  pęka i wplątuje się jackowi w koło , na szczęście na tyle farciarsko że  brak jednej nie powoduje bicia koła.
Co ciekawe chwile wcześniej opowiadał historię koleżanki która w podobny sposób straciła 3/4 szprych , MASAKRA.
Dalej na trasie udaje się dorwać rowerowy w którym doraźnie naprawiają usterkę , z nawału zleceń niestety niedali rady wycentrować ale na oko nie było konieczności ,  na resztę wycieczki.

W Ustroniu ładujemy zapasy energii w postaci słodyczy i innych takich tam  :P płynów.
Pociąg powrotny mamy o 15tej a w nim chwila relaksu, no dłuższa chwila  bo czas jazdy do Katowic to 2h  , prędkość biegnącego żółwia tyłem  :(.
Ale wdajemy się w miłą rozmowę z Downhillowcem uprawiającym sporty ekstremalne przy którym trasa mija w miarę spoko.
Z kato dalej na kołach i o dziwo nie czuć zmęczenia, mogę tłumaczyć  w miarę dobrze rozplanowaniem jedzenia na trasie.
Dzięki JACKU do następnego,

Niestety GPS ZJADA KM niż faktyczny dystans  z licznika :/ 5km  na 133 km, co ciekawe pokazał mi 73kmh heheheh