Kierunek Wzgórze w Markowicach ( Śląskie ) 385,8 mnpm

Poniedziałek, 29 maja 2017 · dodano: 29.05.2017 | Komentarze 0

Tak jak w tytule , dziś piękna pogoda , trzeba było wykorzystać czas zanim przyjdą burze.
Od dawna ciekawiły mnie anteny widoczne na horyzoncie z wieży widokowej w Pyrzowicach.
I dziś padło by je zaliczyć.
Wieże nadawcze jakiegoś operatora stoją na wzgórzu co widać z daleka , mniej więcej namierzyłem  gdzie są i udałem się w ich kierunku zaliczając lotnisko po drodze.
Miała to być spokojna wycieczka bo czułem zakwasy po ostatnich tripach, na dodatek po kilku km zawiesił sie licznik ale na szczęście miałem  tel i tablet z odpalonym 2x ORUXMAPS .
Po dotarciu na miejsce wzniesienie szału nie robiło ,to przez ukształtowanie terenu które w miarę łagodnie wypiętrzało się zanim dotarłem na miejsce.
Roślinność niestety skutecznie utrudniała widoczność ale udało sie  dostrzec zamek w Olsztynie , osiedla w Częstochowie  i w kierunku południowym wszystkie wyższe kominy  od Jaworzna po Zabrze  w promieniu 40km ode mnie.
Posiedział bym dłużej ale jak zobaczyłem godzinę  to musiałem się zbierać by zajechać do domu i odebrać syna z przedszkola.
miałem do przejechania prawie 40km a wiatr dawał czadu ruszając spod domu.
No i jak to bywa  rowerzystom zawsze wiatr w twarz i jaki to by nie był kierunek świata.
próbowałem deptać ale  tak pizgało że Japierdole.
Wiatr wypompował mnie do reszty , męczarnia. Na razie daje sobie spokój aż totalnie się zregeneruje

Nie wiem dlaczego podczas wrzucania traka program pokazuje 200m przewyższeń a po zapisaniu 170 dziwne , może ktoś sprawdzi  na stravie