Rower:RALEIGH

Mój maly powrót z rowerkiem RALEIGH

Sobota, 21 kwietnia 2018 · dodano: 21.04.2018 | Komentarze 2

W związku  z moimi delegacjami Moja pasja jest zaniedbywana, i bardzo jest mi  tego powodu smutno bo kocham ten sport.
Obecnie znajduje się w Bretanii" Francja " gdzie niema zbytnio na zwiedzanie samochodem jakiś ciekawych miejsc, a to początek delegacj.
Więc pomyślałem żeby nie dostać jakiejś depresji spowodowanej brakiem zajęcia  i cudna pogodą za oknem, postanowiłem poszukać roweru.
Szukałem ofert na takim odpowiedniku polskiego OLXa.
W Polsce super jest to wszystko rozwinięte i dostępność ilość bogata, tutaj to bida ale udało się.
Szukałem szukałem i dorwałem taki sobie rowerek  byle był i jeździł.
Kilkadziesiąt  Euro i mam nową maszynę RALEIGH w swojej stajni :P
W obecnym miejsc pobytu podregulowałem  go  trochę  i trzeba było go przetestować. Teren tutaj plaski jak stół więc jazda to czysta przyjemność. Pełno tu kolarzy w peletonach m ale większość to emeryci.
Rowerek zdał egzamin, teraz muszę się zaopatrzyć w pompkę dętkę  błotnik rogi wszystko z dekathlonu,  i wymyślać jakieś ciekawe trasy.
Dłuższe w weekendy  a w tygodniu jakieś takie  skromne by lepiej sie spało a tu u mnie dopiero o 22 robi się dopiero ciemno.