Rower:RALEIGH

Kręcenie po pracy + Awaria

Czwartek, 26 kwietnia 2018 · dodano: 29.04.2018 | Komentarze 0

W piątek po robocie pomyślałem że wyskoczę pokręcić zamiast leżeć na łóżku.
Trasa miała być nie długa , taka rundka po okolicy, i tak w połowie  pętli zaniepokoiło mnie  coraz to mocniejsze chybotanie nogi.
Pierwsze milisekundy nic nie przychodziło mi na myśl,ale już kolejne sekundy mnie załamały.
Odkręcała się śruba  trzymająca ramie korby do kwadratowej osi z lewej strony.
Jak się szybko okazało  w plecaku nie miałem takiego klucza czyli  nasadowej 14tki czy fajkowej.
Jakas babka sie nawet zatrzymała pytając czy nie pomóc ale jak powiedziałem jej czego potrzebuje to rozłożyła ręce i kazałem jej jechać  i że sobie poradzę .
Mialem tylko scyzoryk i obudową byłem w stanie na tyle dokręcić tę śrubę by starczyło na 1km jazdy.
Gdybym mial SPDki to angażował bym tylko jedna nogę w pełnym zakresie ruchu a tu dupa.
Dobrze że nie stało się to w trakcie poprzednich wycieczek  bo  było by kiepskawo.
Na chawire jakoś zajechałem a reszta  Przygód  w dalszym wpisie