Pętla zanim zajdzie słońce

Niedziela, 8 lipca 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 2

Odebrałem koło po servisie,wymieniłem dętkę po ostatniej gumie i pomyślałem że bez planu  zrobię jakąś pętlę zanim zajdzie słońce.
Pomimo wiatru w twarz przez 30km jakoś jechało mi się całkiem całkiem, czułem się silny ale nie forsowałem nóg.
na wysokości pogorii w stronę centrum Dąbrowy G.  asfaltowy stan dróg katował mój rower na tyle że miałem już dość po kilku km.
Jak już wyjechałem na główną w str Bytomia czułem że głód odcina energię.
Dziś wszystko pozamykane, wcześniej jadłem o 14:00 a wyruszyłem po 19:00.
Zajechałem na Orlena , tam wszamałem ostatniego Hotdoga + dwa soki pomidorowe 0.3 na miejscu.
Zanim jedzenie trafiło do krwiobiegu i dalej minęło 20km.
Na trasie tyle śmieci że raz po raz wpadałem w jakieś gówno co poskutkowało jakimś delikatnym ubytkiem powietrza bo  dopompowywałem 2 razy co 7km tylne koło.
Co do Pompki Zaopatrzyłem się w malutką super pompkę która ma 2 stopnie pompowania, więc się nie męczę jak biję na 7 bar MAGIA POLECAM Wszystkim CrankBrothers