Nędzne 20 kaemów, wszystko na nie

Niedziela, 15 lipca 2018 · dodano: 15.07.2018 | Komentarze 5

Od wczoraj  się zaczęło.
Po ostatniej jeździe szosą musiałem trochę porobić przy szosie.
Serwis koła tylnego, łatałem 2 dętki dziurawe jak ser i łącznie 4 łatki poszły :(.
Dziś miałem pomysł po tygodniowej przerwie na 115km. NA Ankę i potem na Lubliniec albo Opole.
Niestety nie mogłem zasnąć aż do 2 w nocy  i przespałem wyjazd o 7 rano bo taki miałem plan.
Potem po Kościele miałem zrobić 60km pętlę ale wyjeżdżając zapomniałem telefonu , potem wylał mi się żel energetyczny.
Wróciłem do domu by się ogarnąć  i zostawiłem kamerkę do samojebek. Patrze dalej brak pompki po wczorajszym  łataniu i sprawdzaniu dętek FUCK.
Wszystko wskazywało na to że mam odpuścić i zdecydowałem się na  maluśką pętlę a wraz z nią  wiatr w mordę, więc wymęczył by mnie dziś przy dłuższym dystansie na północny zachód

| 10:52 środa, 18 lipca 2018 | linkuj Proszę :D :P
anka88
| 18:35 wtorek, 17 lipca 2018 | linkuj Dziękuję za wyjaśnienie :). Będę wiedziała na przyszłość.
| 09:58 wtorek, 17 lipca 2018 | linkuj NA Ankę to znaczy Zajechać na Górę Św. Anny czyli najwyższe wzniesienie grzbietu Chełma na Wyżynie Śląskiej o wysokości 408 m n.p.m , woj. Opolskie , oraz były stożek wulkaniczny sprzed 27 mln lat :).
Miejsce Historyczne pod wieloma względami :)
anka88
| 19:20 poniedziałek, 16 lipca 2018 | linkuj A co to znaczy na Ankę?! :). Jeżyk jaki fotogeniczny.
| 14:12 poniedziałek, 16 lipca 2018 | linkuj Fajne to to kolczaste :-))))))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bezmy