Ranna przejażdżka

Czwartek, 26 lipca 2018 · dodano: 26.07.2018 | Komentarze 3

Wstałem rano , i plan był taki żeby podskoczyć po coś do Sosnowca i dalej na Jaworzno zobaczyć ten wielki komin chłodni ale plany się pozmieniały i Dupa.
Ciężko było coś wykombinować na poczekaniu.
Obrałem kierunek góry Św. Doroty potem Chorzów i do domu.
I dziś zapodałem sobie 4 żele i była moc :D
Rano byłem zamulony ale potem się fajnie rozkręciłem.
Od teraz stawiam na żele, niż jakieś tam przekąski które trzeba w paszczy mielić :P

Kategoria 50-100km

| 04:34 piątek, 27 lipca 2018 | linkuj A i jeszcze jedno , to co widać na zdjęciach to EC ŁAGISZA w Będzinie, czyli taki pryszcz do tego co w Jaworznie stoi :D
| 22:29 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj OK Grzechu , puki co polecam ci film znajomego co się wspiął na dźwig podczas budowy tego giganta

| 20:07 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj Ta chłodnia w Jaworznie to istne mostrum - jak będziesz miał tylko okazję to odwiedzaj to miejsce, bo z chęcią zobaczę zdjęcie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa takze