Kierunek Lubliniec

Wtorek, 14 sierpnia 2018 · dodano: 14.08.2018 | Komentarze 1

Po weekendzie  w 3City  i dłuższym przestojem rowerowym ciężko dziś było mi się zebrać na rower.
W ogóle go nie miałem w planie, godzina 14ta i zaświtało mi że może na Jaworzno ale przez miasta nie chciało mi sie dziś jechać.
To ostatecznie padł plan który kiedyś miałem zrealizować.
Mianowicie Lasami pojechać na Lubliniec i wrócić Kolejami Śląskimi.
I tak o 15tej wyruszyłem słuchając nawigacji która niechętnie mnie informowała kiedy skręcić.
Ale las pusty przez 23 km. Gdy wyjechałem na ulicę od razu  skojarzyłem gdzie jestem i pojechałem na Koszęcin by po
X latach zobaczyć widok na anteny radiowo telewizyjne , znaczy się jedną bo kiedyś były dwie i debile musieli jedną powalić :(.
Miłe zaskoczenie na horyzoncie bo ujrzałem moją kolejna  wieżę Tv w Wręczycy koło Częstochowy.
Dawno mnie tam nie było i coś czuję że to będzie mój kolejny cel , a jest ich więcej w tym kierunku:).
W Lublińcu miałem godzinę do odjazdu więc pojechałem na zapieksę na rynek bo zgłodniałem.
Rano tylko zjadłem leczo a na trasie mały żel energetyczny  i woda.
Za śmieszne pieniądze 8zł pociąg zawiózł mnie do Radzionkowa skąd miałem dobre 2 km do domciu.
Musze częściej praktykować takie wypady gdzie jadę w jedną stronę rowerem a w drugą odpoczywam :D