Kierunek Elektrownia Jaworzno i RTCN Kosztowy

Sobota, 18 sierpnia 2018 · dodano: 18.08.2018 | Komentarze 7

Plan na dzisiejszy poranek był taki by wyruszyć o 6 kierując się na Górę Św. Anny i potem na Lubliniec skąd miał mnie zabrać pod dom pociąg regionalny :P  o 12:25.
Ale nie mogłem zasnąć do 2 w nocy, potem budziłem się od 4 do 5tej więc niewypoczęty nie chciałem ścigać się z czasem, a musiał bym przejechać około 120km.
Tak więc nie wiedziałem co robić , czy iść spać dalej ale już mi się nie chciało albo pojechać gdzieś bliżej.
I tak padł pomysł na trasę która od dawna planowałem ale jakoś nie było czasu się wybrać.
Kierunek Elektrowni Jaworzno by zobaczyć te 200 metrowe Monstrum chłodni kominowej  a potem w drodze po wrotnej zahaczyć o jedną z trzech ulubionych Masztów radiowo telewizyjnych mianowicie RTCN Kosztowy  i prawie 360 m wysokości.
Fajnie było ale po dzisiejszym dniu stwierdzam że nienawidzę jeździć w miastach które nie znam.
Nawigacja google offline pokazuje trasy samochodem a z Maps.me nieprecyzyjnie gada i trzeba co jakiś czas się upewniać że dobrze się jedzie , a nie lubię się zatrzymywać czy to z powodu nawigacji czy światła przejścia itp :(.

Kategoria 50-100km

DARIUSZ79
| 18:12 piątek, 24 sierpnia 2018 | linkuj Troszkę udziału miałem w tym projekcie nasza firma wykonywała wywrotnice kolejowa dla Elektrowni :)
| 10:49 poniedziałek, 20 sierpnia 2018 | linkuj Tak ta jest 2 najwyższa w Polsce :). Może kiedyś nagram ją z góry
| 21:45 niedziela, 19 sierpnia 2018 | linkuj Ta chłodnia to jakieś monstrum. Dokładnie mierzy 180 metrów wysokości, a wiem że w Kozienicach powstała o kilka metrów wyższa i jest najwyższą tego typu budowlą w Europie. Zawsze mi się podobały takie industrialne widoki.
| 18:37 niedziela, 19 sierpnia 2018 | linkuj Fajnie jest to na żywo widzieć :D:D:D:D
anka88
| 20:02 sobota, 18 sierpnia 2018 | linkuj Góra Św. Anny nie dała Ci spać :)). Nigdy wcześniej nie widziałam elektrowni w Jaworznie, ale muszę przyznać, że robi wrażenie, tak samo jak maszt radiowo - telewizyjny.
| 17:49 sobota, 18 sierpnia 2018 | linkuj Też tego nie znoszę, dodatkowo jak się patrzy na nawigację która i tak szaleje można zwariować :P
szczypiorizka
| 13:41 sobota, 18 sierpnia 2018 | linkuj Mnie dodatkowo rozwala sytuacja, gdy stoję na środku skrzyżowania w lesie i krążę po parę metrów przy każdej odnodze, by trafić w końcu na tę właściwą, którą pokazuje mi aplikacja (na przykładzie LR).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hwala