Kierunek Lotnisko Tuluza

Piątek, 7 września 2018 · dodano: 07.09.2018 | Komentarze 5

2 tydzień delegacji dobiegł końca więc wziąłem rower i  skierowałem się na lotnisko w Tuluzie.
Lubię takie miejsca a ilość lądujących samolotów powala.
Bardzo Ciekawym zjawiskiem jest tutejszy AIRBUS A300  BELUGA transportowy delfin.
Dość często tu latają  i za każdym razem powala widok o takich gabarytach.
trasę trochę znałem z pieszej wycieczki , dalej już z gpsem.
Trafiłem na skansen samolotów , + ikona lotnictwa jaką jest CONCORDE
Ogólnie mnóstwo wszędzie  samolotów  a na koniec dorwałem Górkę SPOTERską  z której pięknie widać cale lotnisko.
Fotek  porobiłem multum ale starałem się wybrać najciekawsze.
Wypad udany , rowerkiem się fajnie śmiga choć rama za duża trochę no i miasto same ronda  jazda do dupy , co chwile
trzeba zerkać gdzie się jest na mapie.

Kategoria Midi-Pireneje

| 12:07 niedziela, 9 września 2018 | linkuj Może w kolejnych wpisach wrzucę 3 generację Belugi malowanej na delfina hehehe a premierę miała miesiąc temu
anka88
| 21:08 sobota, 8 września 2018 | linkuj Ależ pięknie zdjęcia udało Ci się zrobić. Faktycznie pierwszy samolot wyglądem przypomina delfina.
| 20:27 sobota, 8 września 2018 | linkuj Takie samoloty na żywo widzieć to jest coś. Ja dziś A 380 nad głowa widziałem i nawet zdjęcie zrobiłem w Polsce :-) Ps. Beluga powala swoja urodą :-)
| 17:15 sobota, 8 września 2018 | linkuj Klasyk. Fajnie go widzieć po wycofaniu a skoda
DARIUSZ79
| 10:06 sobota, 8 września 2018 | linkuj Concord najbardziej mi do gustu się podoba :):)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaiwr