Podjazdy: 80 m
Rower:RALEIGH

Piątkowe kręcenie na miasto i mała przygoda

Piątek, 22 marca 2019 · dodano: 23.03.2019 | Komentarze 2

Miałem od razu  wyskoczyć po pracy, ale złapałem  lenia który opóźnił mój wyjazd.
Myśląc sobie że jadę na krótko plus ze nie chciało mi się iść na piętro po łyżki, chciałem
zostawić pompkę i dętkę w domu, no bo co się może wydarzyć.
I to okazało by się wielkim błędem jak się później przekonałem.
Jadąc na miasto i zawróciwszy w drogę powrotną zdziwił mnie fakt że przy pedałowaniu dziwnie podskakuje.
Spojrzałem na oponę i trochę mniej miałęm powietrza ale nie pomyślałem ze coś jest nie tak.
Po kilometrze już wiedziałem ze jestem w czarnej dupie a do domu 10km .
Był to szok bo nie pamiętam kiedy ostatnio przebiłem dętkę
 a  w Bretani na tym rowerze nie miaem takiej akcji. W dodatku nie zabrałem łyżek. Usiadłem na trawie i zacząłem główkować.
Po chwili namysłu czym  by tu ściągnąć oponę nagle mnie olśniło. Wykożystalem do tego dźwigienkę od szybko zamykacza :D
Nie sądziłem że wpadnę na taki pomysł który się sprawdził hehehehe.
Postaram sie na przyszłość nie lekceważyć faktu ze podczas każdej wyprawy może mnie to spotkać.