Niedzielny trip po budowanej A1

Niedziela, 30 czerwca 2019 · dodano: 30.06.2019 | Komentarze 5

Dzisiaj wpadłem na pomysl ze przejade sie po Budowanym odc A1. Odzyskalem czesciowo sprawnosc po mega wyczerpujacych pracach remontowych ktore wykonczyly mnie do reszty.
Reanimowalem mojego Accenta i przyznam ze inna geometria robi robote.
Na wstepie delikatnie i z kazdym km jechalo sie coraz to lepiej. Wjazd na A1 piekna sprawa, nikogo nie bylo tylko mijalem innych rowerzystow i kolarzy. Upal jak H. 33st i w drodze powrotnej wiatr w morde skutecznie mnie spowolnil i wycieńczyl do tego stopnia ze odcielo mi prąd na 25km od domu. Zajechalem na stacje benz i nakupowalem pierdół. W glowie mialem widok jak Rafal Majka wpieprzal żelki w jednym z wywiadow , wiec zrobilem to samo.
Wypad udany lecz skromne sniadanie , wiatr i upal kolejny raz czegoś mnie nauczyły.

Pytanko do czytajacych. Licznik pokazal mi ciut wiecej km niż strava a do licznika wprowadzalem obwód opony w mm.
Licznik przeklamuje czy strava niedokladna?

Relive
Kategoria 50-100km

szczypiorizka
| 19:05 sobota, 3 sierpnia 2019 | linkuj Pytanie z serii dziwnych, nikt nie ganiał za Tobą, że jedziesz po tej autostradzie? Tak, wiem, że jeszcze nieczynna, no ale podejrzewam, że wjechałeś na nią przy jakiejś części, która jest jeszcze zajęta przez maszyny, pilnujących ochroniarzy etc.
| 19:07 środa, 3 lipca 2019 | linkuj Zawsze wierz licznikowi.
anka88
| 18:43 środa, 3 lipca 2019 | linkuj Diabelski wynik :)
| 22:04 wtorek, 2 lipca 2019 | linkuj Piękne dystanse sie robiło nim zacząłem wyjeżdżać w delegacje.
Jestem na delikatnym deficycie wiec nie mogę progresować i takie dystanse męczą mnie jak niegdyś 150km i wiecej.
| 21:50 wtorek, 2 lipca 2019 | linkuj Piękny dystans, choć o jedno 6 za dużo :)

Średnia też godna.

A co do pytania - tak, wszelkie apki przekłamują. Z moich obserwacji - Strava około 0,7-0,9 km na 50, Endomondo co najmniej kilometr na tym samym dystansie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser