Kalorie: 2068 kcal
Rower:Scott USA

Sobotni wypad w górki. Zdążyć przed transmisją TdP

Sobota, 3 sierpnia 2019 · dodano: 05.08.2019 | Komentarze 3

Nadeszła w końcu fajna wolna sobota od różnych spraw które ograniczały by mnie czasowo.
Miałem Plana uderzyć w górki które czasem widać na horyzoncie moich tripów.
Starałem się wystartować przed 12tą bo czekała mnie po powrocie transmisja Tdp więc trzeba było wrócić na czas.
Śniadanko zjadłem energetyczne,na trase zabrałem 1,5l wody , 1,5 wody z węglowodanami w proszku i 1,5l koktajlu z mleka 2 bananów i 100g pestek dyni.
Siły starałem się rozłożyć tak by na górze czuć sie fajnie i normalny wrócić do domu.
Zaznaczę ze wycieczki których przewyższenia oscylują w okolicy 1000m to dla mnie nowość i staram się trenować tymi wypadami swą wytrzymałość.
Jechało się fajnie. 10km podjazd ogarnąłem bez postoju i dopiero po jeździe z góry ruszyłem butle z bananami a tak poszło na szczyt po pół litra wody i węgli.
Więc nieźle i dobrze sie czułem, nie wyjebany :D:D:D:D

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

| 20:51 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Dowiedzialem sie chwile po zakonczeniu transmisji. Szok i masakra. Zastanawiam sie czy w calej histori tdp byl podobny przypadek. Smutne ze kolarz czyjś syn brat kuzyn ginie w obcym kraju i w tym co kocha. :(:(:(:(:(
| 20:45 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj No właśnie, takie swojskie, karkonosko-rudawskie widoczki :) Piękne!
| 19:46 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Bardzo, ale to bardzo ciekawe widoki w tych górach i nawet troszkę jakby przypominały mi tegoroczny urlop w Górach Janowickich.

TdP też w tym roku oglądam. Dziś niestety tragiczny etap dla Bjorga Lambrechta (*)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciaob