Kalorie: 2083 kcal
Rower:Scott USA

Kierunek Vienne

Czwartek, 15 sierpnia 2019 · dodano: 16.08.2019 | Komentarze 6

Czwartek wiec święto kościelne obowiązuje też we Francji. Dzień wolny od pracy przeznaczylem na wycieczkę do Vienne.
Bylem tu 6lat temu w pracy i ostatnio z kumplem 3 lata temu. Pojechałem na znaną mi miejscowe z widoczkiem.
Popstrykane fot i w oddali słyszałem Polski głos. Jak sie okazało byl to kumpel ze swoją rodzinką :):):):):) Jaki świat mały. Co prawda pracuje w Lyonie ale przyjechał z rodzinką na wakacje i tu takie spotkanie.
Także warto ruszyć dupsko bo niewiadomo co ciekawego człowieka spotka

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

| 22:01 niedziela, 18 sierpnia 2019 | linkuj Dzieki
| 19:11 niedziela, 18 sierpnia 2019 | linkuj Pięknie tam.
anka88
| 09:46 niedziela, 18 sierpnia 2019 | linkuj Super widoki, pięknie tam jest. A czasami tak bywa, że znajomych spotyka się nie "pod blokiem", a własnie na wyjeździe :)
| 07:03 sobota, 17 sierpnia 2019 | linkuj Masz rację. Góry mają być oazą spokoju relaksu wyciszenia, tutaj ciężko o to, chyna ze gdzieś wysoko daleko. A co do swojskiego K... to niejednokrotnie mozna sie z tym spotkac, dlatego nie przyznaję sie ze jestem rodakiem przy takiej reprezentacji z Polski
| 22:28 piątek, 16 sierpnia 2019 | linkuj * swojskie miało być, nie swoje :)
| 22:27 piątek, 16 sierpnia 2019 | linkuj Przepiękne widoki (super ujęcia!), ale... jak dobrze, że polskie góry póki co nie są tak zurbanizowane :)

Kiedyś na lotnisku w Barcelonie nie musiałem szukać punktu odpraw, wystarczyło posłuchać, skąd dobiega swoje "kur......." :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa opnal