Poranek na starych śmieciach GA

Sobota, 31 sierpnia 2019 · dodano: 01.09.2019 | Komentarze 4

Standardowo wpadłem na chwile z rodzinką do rodziców. Nim wstaną rano mam chwilę by pokręcić po starych śmieciach i powspominać dawne dzieje.

Kategoria Rodzinne strony

| 16:57 wtorek, 3 września 2019 | linkuj To prawda, zawstydza niektóre rejony ^_^

O namiary poproszę, jak dasz słowo że sztorm wyłączysz xD. Ostanio dość średnio mi się wyjeżdżało pod wiatr heh ;)
| 13:12 wtorek, 3 września 2019 | linkuj Jest tam sporo miejsc którymi można zawstydzić południowe tereny polski.
Za młodu niejednokrotnie pchało się rower pod góry.
Jak ktoś będzie chciał mogę wskazać konkretniejsze podjazdy :):):):)
| 07:06 wtorek, 3 września 2019 | linkuj Taaaa, Gdynia. Jedno z moich większych zaskoczeń jeżeli chodzi o morze xD. Myślałem że tam jest płasko, a trochę średnio z tym było w niektórych momentach heh ;)
| 21:33 poniedziałek, 2 września 2019 | linkuj Ty masz jeszcze więcej "u siebie" niż ja :) Fajne to ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orzyp