Rower:Scott USA

Kierunek Elektrownia Atomowa Bugey i pierwszy Bikepacking

Sobota, 14 września 2019 · dodano: 15.09.2019 | Komentarze 6

Pierwszy wypad po urlopie i na konkretnie wybrałem dłuższą wycieczkę by przetestować  bagażnik i sakwy.
Odświeżenie pamięci mięśniowej na dłuższe dystanse:D

W związku z dłuższymi wypadami zrezygnowałem z plecaka i przywiozłem bagażnik na sztyce plis torbę  i sakwy po bokach.
Całość kosztowała mnie zaledwie 120 zł i jak na tę cene sprawdziły/ło się.

Kierunek wycieczki obrałem na wcześniej upatrzoną Elektrownię Bugey i widoczek nieopodal.
Do toreb napier... wszystko co miałem pod reką + 6l płynów heheheh.
Rower spokojnie ważył dobre 30kg :D
Kiedyś unikałem jakiego kolwiek balastu , ale teraz  zaczyna mi się to podobać.

Googlowska nawigacja rowerowa tak mnie poprowadziła ze na 1 km przed celem miałem podjechać szlakiem pieszym alpinistycznym, a już miałem porę karmienia bo mnie ssało.
Nie chcąc rezygnować z widoku ustawiłem na tryb samochodowy i musiałem dokręcić 8km ale było warto.
Na miejscu odpoczynek, jedzenie, foty i materiał na timelapsa:).

W jedną stronę trochę sie ociągałem, a to tel a to spotkanie z modliszką  itp
Droga powrotna zleciała mi prawie 2x szybciej
na 90km złapał mnie kryzys ale chwile potem paliwo w postaci dopalaczy dotarło do mieśni i dostałem przypływu energi i
całkiem przyjemnie zapier...em  i dojechałem po zachodzie słońca na kwatere.

Wypad udany , fotki  z tripa poniżej a za tydz podobny dystans w góry :D

| 15:46 niedziela, 22 września 2019 | linkuj Dziękówa Grzechu i zapraszam na kolejne
| 20:04 sobota, 21 września 2019 | linkuj Ale wypas wyrypa! I te niecodzienne atrakcje, widoki po drodze. Mega!!!!!
| 19:21 wtorek, 17 września 2019 | linkuj Dawno nie bylem na Dorotce z widokiem na Łagisze. Lubie to miejsce ale szosą ciezko po tych dziurach sie jezdzi by dotrzec na miejsce. Pozdrooooo
| 21:09 poniedziałek, 16 września 2019 | linkuj Modliszka dobra na WITAM u mnie :)

Trochę się zawiodłem że mapkę dałeś na końcu - mógłbym se gdybać co to za Będzin/Jaworzno czy inne Radzionkowy heh :D

Na takich "tripach" też się nie przejmuje obciążeniem => lepiej nosić, niż się prosić :P
| 22:24 niedziela, 15 września 2019 | linkuj Dzięki za miły komentarz. Fajnie było ale standardowo samotnie
| 20:31 niedziela, 15 września 2019 | linkuj To zdjęcie drugie od dołu - kosmos. Modliszka tym bardziej, dobrze, że nie była głodna :)

Super relacja i super seta!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa opnal