Rower:Scott USA

Mont Pilat 1431m i Crêt de l'Œillon 1363m zdobyte

Sobota, 21 września 2019 · dodano: 22.09.2019 | Komentarze 10

Nadszedł dzień w którym miałem zdobyć masyw "Pilat". Tym razem nie samochodem jak to miało miejsce 3 lata temu, a rowerem.
Na dzien dobry reanimowałem buty które już popękały pewnie od ciągłego wypinania a maja już przejechane z 16k km.

Jak spakowalem caly rower. To ważył 32kg wiec bylo co ciagnac pod górę.
Samego prowiantu z płynami 12kg.
Lepiej więcej niz za malo.( i tak przywiozłem połowę spowrotem:P )

Trase do podnóża starałem sie pokonać na spokojnie rozkładając sily.
Podczas wspinaczki mijało mnie kilku kolarzy i dwóch na elektrykach, kurde na starość tak bede wlasnie spędzał czas.

Trasa wyczerpująca i Wiatr strasznie wiał w pysk ,zmiana temperatury o 15st. niż podczas startu na dole.
Dobrze ze miałem ciuchy na zmianę.

Pod koniec wspinaczki pojechałem trasą pieszą i w ten oto sposob zmarnowałem mnóstwo czasu telepiac sie skalnymi kamienistymi szlakami. Tragedia.
Na szczycie chciało urwać jaja tak pizgalo.
Wypad udany, jechałem byle go przetrwać.
Trasa do domu spoko bo miałem lekko wiatr w plecy.

Ale była to jedna z najtrudniejszych jak nie najtrudniejsza wycieczka w moim życiu jesli chodzi o odczucie zmęczenia i wysiłek w danej chwili. Bo odpowiednie dawkowanie odpowiedniego jedzenia zaowocowało dobrym samopoczuciem po powrocie i nastepneo dnia.
Tym wypadem przy okazji przekroczyłem 20000km na BS co jest fajnym wynikiem jak dla mnie. Wiem ze tyle to kolarze robia w rok a co lepsi na BS w 2 lata.

Życzę milego oglądania zdjęć.

| 20:45 czwartek, 26 września 2019 | linkuj Jakościowo to 20k minęło przyjemnie i ciekawie. A. Nie żeby nawalic jak najwiecej km w rok. Pozdrooo i dzięki za koment
| 04:58 czwartek, 26 września 2019 | linkuj Gratki dystansu, widoków i ... 20k przejechanych. Nie ilość się liczy, ino jakość ;). Ja se tak przynajmniej wmawiam :P

Z takim zaopatrzeniem to bym wóz techniczny (jadący za mną) zabrał :DDD
| 21:34 niedziela, 22 września 2019 | linkuj Tomek - Cieszę sie że mogłem Ciebie nakarmić :). Ciekawi mnie ile sil bym zyskal zabierajac prowiantu na styk. Co do szyszki masz te oko :). Dzięki za miły komentarz.
| 21:31 niedziela, 22 września 2019 | linkuj Grzechu - fakt troche sie nameczylem a w niektórych przypadkach brakowalo przełożeń :P
| 20:05 niedziela, 22 września 2019 | linkuj Aleś mi dobrze zrobił tymi widoczkami - dzięki :)

Szacun za tę jazdę "na wielbłąda", jak i pokonanie godnego przewyższenia. Brawo!

ps. tylko ta wycinka kole w oczy. Widać i Francuzi mają swojego Szyszkę.
| 19:52 niedziela, 22 września 2019 | linkuj No dałeś czadu tą wycieczką. Sporo siły włożyłeś, ale jak widać cel był godny wysiłku. Gratuluję Jarek.
| 18:44 niedziela, 22 września 2019 | linkuj Dziekówa Aniu. Następnym razem zabiore mniej wody i bedzie git
anka88
| 18:33 niedziela, 22 września 2019 | linkuj Spory ekwipunek, ale skoro został pokonany taki dystans, to jak najbardziej wskazany. Super widoki. Gratuluję udanej wycieczki.
| 18:30 niedziela, 22 września 2019 | linkuj Dzieki wielkie Izka :)
szczypiorizka
| 18:24 niedziela, 22 września 2019 | linkuj Gratulacje :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nychn