Po starych śmieciach. Gdynia

Niedziela, 15 grudnia 2019 · dodano: 17.12.2019 | Komentarze 4

Trasa dzisiejszego wypadu zaczyna się w Gdyni a dokładniej na mojej młodzieńczej dzielnicy Dąbrowa.
Wracając do obecnego domu wpadłem do rodziców na tzw kawę.
Zdążyłem odpocząć po meczącej trasie, obejść się jak świnia i podpić różnymi trunkami.
Ale i też znalazłem czas na rower, który uzbroiłem w nowe siodełko ze sztyca i spd które akurat miałem przy sobie.
Czasu zbytnio nie Mailem wiec wybrałem sie po okolicy na małą rundkę.
Pierw odwiedzilem to co pozostało z giełdy warzywnej fot1. Istniała dokąd pamiętam, teraz ma sie Zamienic na nowoczesne blokowiska jak by było ich malo do okola.
Dalej sfotografowałem Rtcn Chwaszczyno ze słynnym masztem 317m npm. Moja stała miejscowa od dzieciństwa.
Kolejnym niestety smutnym miejscem było miejsce niedawno ściętego huj wie prZez kogo Pomnika przyrody jakim byl Dąb Szypułkowy. Rece opadają z tymi hujami.
Kawałek dalej postój przy źródle Marii. Z którym wiąże się ciekawa historia.
Dalej trasa wiodla do Zapory rzecznej na Krykulcu przez Karwiny i tamtejsze lasy.
Super sprawa bo trasy ciekawe dawno tamtędy nie jechałem. Bedac tam musiałem sfotografować mostek nad juz nieistniejąca magistrala kolejową. Trase powrotną wykonałem od tylu lasami gdzie frajda z jazdy szybko sie skończyła wraz z pier... Pracami h wie nad czym. Rozjeżdżone drogi przez ciezki sprzet i bloto omalo nie utopio mnie z rowerem.
Sa ludzie co uwielbiają uciorac sie jak świnia ale ja nie jestem z tych osób. Upierdolony zajechałem nad rzekę kacza i musiałem sie oprac jak za czasów pradziadów.
Tak czy siak było spoko. Szkoda ze tak malo czasu bo nad morze bym pojechał i centrum.

Kategoria Rodzinne strony

| 14:11 środa, 18 grudnia 2019 | linkuj Trollking Miasto rozrasta sie w ścieżki rowerowe bo widać , naście lat temu cieżko było o takie.
Gdy tam mieszkałem to nie było tyle ludzi i samochodów i było fajnie , nie narzekałem.
Co do wycinek to nie ja jedyny :P

Lapec Obiecuje że postaram się uwalić jakieś foty morza dla Was. Co do Masztu w Mysłowicach byłem nie raz, ale takie miejsca mi sie nie nudzą więc bardzo chętnie

anka88 To nie był sposób na przesuszenie a bardziej na przetransportowanie obciekających z wody ochraniaczy do domu niż ubranie ich lub wsadzenie do plecaka :P
anka88
| 12:57 środa, 18 grudnia 2019 | linkuj Hehe.. ja też zauważyłam tą subtelność w słowach :). Fajny sposób na przesuszenie ochraniaczy :)
| 08:32 środa, 18 grudnia 2019 | linkuj Fajna relacja, ale faktycznie brakło fotek morza - następnym razem liczę na dłuższy pobyt i jakieś morskie klimaty :)

A co do masztu, to jak nie byłeś to na wiosnę mogę Cię zabrać na Kosztowy do Mysłowic - 40m wyższy ;]

BTW: też nie lubię uwalić się na rowerze ;/
| 21:30 wtorek, 17 grudnia 2019 | linkuj Hehe, jakbym mając w perspektywie napis "Gdynia moje miasto" wmontowane w to coś antyrowerowego, szybko bym zawrócił jeszcze dopisując "nie" :) A pamiętam też z mojego kręcenia po tym mieście, że lekko nie było :)

Maszt wymiata.

A co do wycinek... "Subtelnie" to ująłeś, ale się należało :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa czaso