Mała pętla TT , Dom Toszek Tworóg Dom

Środa, 18 grudnia 2019 · dodano: 18.12.2019 | Komentarze 2

Dziś z rańca super pogoda, ale nim wyszedłem to się powoli kończyła,
Temp zacna bo około 12st, odprowadziłem syna do szkoły i musiałem czasowo zdążyć nim skończy zajęcia.
Kierunek to trasa którą pokonałem jakoś 10 lat temu jak nie lepiej.
Ostatnio chciałem ją robić rok temu ale przebiłem dętkę i dupa a nic ze sobą nie miałem.
Jak na złość w tym samym miejscu może jakieś 100m dalej zagapiłem się i wpierdoliłem się w kamień :):) , ale na szczęście bez dziury, ale łupło ostro.
Jechało się całkiem spoko ale ulica jakaś wilgotna na tyle że cały rower z każdym pokonanym km był coraz to bardziej upierdolony.
Na trasie mijało mnie 2 kolarzy z naprzeciwka i jeden od tylca, więc nie byłem sam w tym rejonie.
Jechało się całkiem spoko ale większość trasy lekko pizgało na tyle że powoli i skutecznie pozbawiało mnie sił.
Posiłkowałem się szejkiem bananowym w bidonie i i wodą w termosie który odkopałem po latach z szafki i okazał się rozszczelniony i dupa, woda zimna po 50km.
Kryzys powoli łapał mnie na około 10km przed domem.
Odkąd zjechałem do pl to już tak nie trzymam diety i baza paliwowa poszła się J...ć.
Pomimo tego byłem sporo przed czasem by móc zajechać na myjnie, domyć szosę , wykąpać sie w domu i na spokojnie pójść po syna :D