Podjazdy: 88 m

Krótki test mostka i załatwić sprawe

Sobota, 21 grudnia 2019 · dodano: 21.12.2019 | Komentarze 5

A więc tak, mostek jak się okazuje w praktyce ciut za długi, może 1-2cm. Ale gdy śmigam na stojaka czuje pięknie rower i tego mi brakuje na podjazdach.
Dłuższy mostek wymusza bardziej aerodynamiczną pozycje, i siodełko ucieka mi spod dupy.
W ogóle to kąt rury pod siodłowej jest do dupy bo z maksymalnie wysuniętym siodłem do przodu ciężko uzyskać pion od kolana do osi SPD.
Reasumując, albo zmienię mostek na krótszy albo podmienię siodełko na inne lub cofnę klamki na kierownicy jak na wiosnę zmienię je na R2000.
Jak będę miał niepotrzebne 500zł to od razu lecę na Bikefiting

| 21:52 niedziela, 22 grudnia 2019 | linkuj Spoko, nic na siłę, przy okazji zwiedzania świata możesz skorzystać :) Tylko daj znać wcześniej, żebym obczaił temat jakby co :)
| 23:47 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj jak zwykle fajne ludzie i fajne możliwości daleko od doma :(, musiał bym zabrać dodatkowo rower by to miało sens, ale będę miał to wszystko na uwadze :) Dzięki
| 23:01 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj Robi na zapleczu (oczywiście pod dachem) sklepu rowerowego, kilkanaście kilosów od Poznania. Jeśli będziesz zainteresowany, mogę podpytać o szczegóły, wtedy będę mógł coś więcej napisać :)

Kolega prowadzi sporo treningów, głównie mtb i jakieś indoory, wykręca genialne średnie na szosie, poza tym jest fajnym ludziem :)
| 22:53 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj Jaja , a gość robi w studiu czy to człowiek z wiedzą i w zaciszu domowym ustawia. Nie jestem pro ale fajnie by było podciągnąć parę rzeczy by w przyszłości nie nabawić się jakiś kontuzji i nie wydawać niepotrzebnie kasy na części. :D
| 22:21 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj Jak będziesz w Poznaniu, to mogę Ci załatwić ów bikefiting gdzieś za połowę wspomnianej ceny. Osobiście nie korzystałem, ale to człowiek zaufany i sam sporo kręcący :)

Albo po prostu znajdź swoją pozycję i... olej to :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eraln