Rower:Scott USA

Pierwszy wypad w nowym roku we Francji

Niedziela, 12 stycznia 2020 · dodano: 13.01.2020 | Komentarze 6

Pierwszy tydz pracy we Francji mam za sobą. W tyg ciężko było poskladac rower do kupy wiec zrobiłem to w sobotę za widnego.
Przywiozłem opone na tyl bo stara byla juz łysa , i wymieniłem siodelko na inne sprawdzone budżetowe.
Dzisiejszym celem było zaliczenie wiaduktu ktory znalazłem na mapie. Polowe trasy jechalo sie do dupy bo miałem malo powietrza w kole po wymianie opony a na trasie nie chciało mi sie pompowac bo w tej dentce wentyl jest niegwintowany i wentyl wpada do srodka oraz mam gównianą pompkę, bo tą moją ulubioną zapomnialem. Ogólnie kondycja po świętach do dupy. Czuc brak energi w nogach.

Kategoria Rodan Alpy

anka88
| 16:50 niedziela, 26 stycznia 2020 | linkuj Za chwilę rozkręcisz się na dobre :)
| 20:34 niedziela, 19 stycznia 2020 | linkuj Ja też lubię kolej :-)
| 11:27 wtorek, 14 stycznia 2020 | linkuj Trollking , dzięki :)

Jacek to postaram się więcej wyszukiwać ciekawych miejsc zwiazanych z koleją :).

Lapec w takich chwilach żałuję ze nie mam przy dupie drona. Wacham sie czy zbierać na drona czy rame karbonową szosowa
| 06:59 wtorek, 14 stycznia 2020 | linkuj Jakby kondycja po świętach była wyborna to bym się zaczął martwić o Ciebie :D

Super zdjęcie "z góry" mostu ;]
Dynio
| 22:47 poniedziałek, 13 stycznia 2020 | linkuj Jest kolej, jest moje zainteresowanie. Pozdro.
| 21:48 poniedziałek, 13 stycznia 2020 | linkuj Świetna fotorelacja :) Jak na moje możesz śmiało zostać ambasadorem BS-a na Francję :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stkim