Rower:Scott USA

Słoneczna sobota i pierwsza góra w tym roku

Sobota, 18 stycznia 2020 · dodano: 18.01.2020 | Komentarze 5

Caly tydz czekalem na te sobotę. Co prawda w tyg mógłbym wyjsc ale szybko robilo soe ciemno.
Dzis byla super pogoda ale jakis taki przyjebany bylem i bie wiedzialem jaki obrac kierunek.
Jednak wybrałem północną część lyonu i znaną mi górę. Troche bladzilem i dałem nogą w kość bo podjazdy od tej strony mordercze.
Ale..... Dzis na śniadanie wjechal makaron i odziwo lepiej wypadl niz zestaw kasz z przed tyg. Wiecej mocy , widać że paradoksalnie PR w zime lepiej wjechaly niż w lato na tym dystansie, a myślałem że nima formy po swietach.Dopiero kryzys lapal mnie na kilka km od domu.

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

anka88
| 16:40 niedziela, 26 stycznia 2020 | linkuj Piękne widoki! Pozdrowienia :)
| 07:24 poniedziałek, 20 stycznia 2020 | linkuj Zdjęcia choćby z sierpnia heh ;)
| 19:55 niedziela, 19 stycznia 2020 | linkuj Kapitalne widoki.
| 21:56 sobota, 18 stycznia 2020 | linkuj Górka oblegama przez kolarzy. Wyjeżdżają i zaraz zjazd.murale i sam obiekt przypomina baze MS-13 . 55km na rozruch może byc. Bardziej mnie cieszy kondycja na podjazdach
| 21:33 sobota, 18 stycznia 2020 | linkuj Fajna ta górka, jak widzę popularna wśród Francuzów na rowerach :)

A te murale i ich przesłanie to - jak rozumiem - jakaś pacyfistyczna inicjatywa? Mega wrażenie robi.

Super wykonane (najlepsze oczywiście) pięć dyszek :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zesla