Rower:Scott USA

Sobota trochę dalej

Sobota, 25 stycznia 2020 · dodano: 31.01.2020 | Komentarze 7

Mija juz prawie tydzien od tej wycieczki.
Niemoglem sie zebrac az do dzis, a to zmęczenie a to leń i cos zaczęło mnie rozkladac ale czuje się juz lepiej.

A więc trase dzisiejszej wycieczki obmysliłem jakies 2 dni przed wyprawą.

Pierwszym celem bylo zbadanie masztu tv który gdzies widzialem na horyzoncie ale nie wiedzialem gdzie sie znajdowal.

Lubie takie konstrukcje a ta akurat mierzy sobie 253m z 1934r niezle.

Tam.zjadlem pierwszy posiłek po ponad 30km i udalem sie w dalsza droge tym razem sladami mini waskotorowki.

Po przejechaniu kolejnych prawie 30km dojadlem co mialem. Juz czulem ze bedzie lipa na powrocie bo za malo zjadlem dzien wczesniej, sniadanie bylo takie sobie a dalej czulem sie glodnawy.

Po objechaniu szlaku skierowalem sie jeszcze w jedno miejsce gdzie znajdował sie ala dinozaur jako zjezdzalnia dla dzieci bo.w.poblizu jest wyrobisko w ktorym cos ktos.odnalazl i tak symbolicznie walneli dinozjezdzalnie dla miejscowych dzieci.

Na miejscu troche pobladzilem i juz nogi zaczely siadac. Wjechala ciepla woda z szaszetka BCAA i obralem kierunek chaty.

Dzien sie konczyl a sporo km i podjazdow do pokonania.

Az nie chciało mi sie pedalowac, dawno tak nie mialem. Kryzys na 25km od domu.

Na 8km od domu jakos juz mi sie jechalo ale chwytaly mnie skurcze wewnetrznej str uda az nie mogłem pedalowac. Jaja normalnie.

Dojechalem.resztkami.sil.

Tutaj jednym z czynnikow niemocy obarczam temp. ktora nie byla tragiczna ale na tym dystansie pochlonela sporo energi na ogrzanie ciała zamiast paliwa w nogi.
Mialo być po plaskim a jak zwykle wyszlo inaczej
Zapomnialem ze to styczen a nie czerwiec. Ale pomimo strasznych epitetow i checi jebniecia roweru w krzaki i ogolnego focha teraz milo wspominam wypad ktory w 1/3 zawdzieczam sile woli.

Maszt w oddali

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

anka88
| 13:46 poniedziałek, 3 lutego 2020 | linkuj WoW! Jakie fajne foty i jaki zapał. Moje gratulacje :)
| 16:18 niedziela, 2 lutego 2020 | linkuj Niby faktycznie to tylko cyferki, ale "dwa Trollkingi" zawsze ładniej wyglądają ;). Rozumiem jednak, sam czasem kończę z wynikiem mierzy 90 a 100km :]

Niby styczeń, a fotki jak z ... czerwca ;).
| 18:31 sobota, 1 lutego 2020 | linkuj Dzięki DaruS, była jeszcze jedna obrotnica ale dowiedziałem się o niej po powrocie hehehe
| 17:56 sobota, 1 lutego 2020 | linkuj No i to szanuję :) Pozdro!
DaruS
| 10:48 sobota, 1 lutego 2020 | linkuj Piękna infrastruktura wąskotorowa. Szczególnie ta obrotnica? Ładnie szarpnięte jak na tę porę roku :)
| 05:42 sobota, 1 lutego 2020 | linkuj Nie robie takich rzeczy. Śmieszą mnie takie rzeczy i ludzie. Taką popisowe to za dzieciaka moze bym robił.
Km sa dla mnie a nie by ładnie wyglądało albo by sie zmieścić w przedziale wyżej.
O te dodatkowe 5km nie będę w oczach ludzi jakiś lepszy pro kozak :)
Jak bede chcial przekroczyć 100km to zaplanuje sobie wycieczke na 120 150km.
Pozdrawiam :)
| 22:53 piątek, 31 stycznia 2020 | linkuj Super focisze :)

Nie chciało się resztkami dokręcić do sety? :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acysu