Rower:Scott USA

Piękna sobota po mieście i okolicach + wiatr

Sobota, 15 lutego 2020 · dodano: 15.02.2020 | Komentarze 4

Zaplanowana wycieczka na dziś miała obejmować Park w którym jeszcze nie byłem i okolice.
Pogoda żyleta wiec po skromnym śniadaniu wyruszyłem w traskę.
Na miejscu okazało sie że to park i obiekty sportowe różnych dyscyplin.
Jestem na tyle zaskoczony ze chętnie tam będę jeździł bo na trening w mieście fajne miejsce.
Kolejnym punktem miała być ścieżka rowerowo piesza która biegła przez łąki.
Na miejscu poraz kolejny bardzo mile zaskoczony bo ukształtowanie terenu i krajobraz piękny , a ze zdjęć lotniczych podczas planowania wycieczki tego nie było widać.
Cała ulica asfaltowa dwukierunkowa dla rowerzystów SZOK, normalnie zajebiście. Takie rzeczy mieście? To następnym razem biorę szose ze sobą.
Temp z 10st jak wyruszałem dobiła do 16 a potem do 19tu.
Ubrałem się tak że przy tych 19tu już się grzałem , a ludzie zasuwali już na krótkich rękawkach i spodenkach heheheheh.
Po drodze na chciende spotkałem łabędzia i malutką nutrię , ostatnie 20km ścieżką wzdłuż rzeki Męczyłem się z mocnym wiatrem który wymęczył mnie w H... huheahe
Wycieczka nacieszyła mi oczy i zaliczam ją do jednej z najładniejszych w tym mieście :D

Zdjęcia dodaje nie chronologicznie  , od najciekawszych

Po lewej chodzą pesi a cały asfalt dla rowerów :O

Wieża ciśnień , pełno ich tu w tym regionie
Takie ścieżki to ja rozumiem, I szosą można śmigać po nich. A nie te nasze brukowane  h do d

Mt Blanc  było widać pomimo średniej przejrzystości pow.

I ALPY/ cyf zoom z tel ale jest

I mała Nutria

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

| 09:18 poniedziałek, 17 lutego 2020 | linkuj Dawać mnie to tu 19*C do Polski w trybie natychmiast!! ":)

BTW: super sprawa - wyjechać na rower se Alpy pooglądać :) Mocne zazdro!
anka88
| 14:51 niedziela, 16 lutego 2020 | linkuj No faktycznie, jest co podziwiać. Piękny ten park, a ścieżki pierwsza klasa. Chyba nigdy nie widziałam nutrii..
| 13:28 niedziela, 16 lutego 2020 | linkuj Jest nadzieja ale mentalność ludzi może zburzyć nasze marzenia.
| 22:18 sobota, 15 lutego 2020 | linkuj Kolejność: im dalej, tym ciekawiej! Nutria tak blisko - świetne zdjęcie! :)

Jednak tam jest cywilizacja. Ktoś planuje drogi rowerowe z użyciem mózgu - w polskich realiach to niby ostatnio też się czasem dzieje, ale zbyt rzadko. Dzięki za danie nadziei, że pewnie kiedyś i tu będzie to realne :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mpoto