Rower:Scott USA

O mało co niedzielę spedzil bym w 4 ścianach

Niedziela, 8 marca 2020 · dodano: 09.03.2020 | Komentarze 4

Po sobotnim treningu siłowym i całodniowym deszczu spałem do 10tej. Potem kilka spraw i zrobiła sie 15ta. Pogoda zmieniała sie a mnie już ciężko było się zmotywować do wyjścia na rower.
Jednak sprawdziłem układ chmur na sat24 i byla szansa którą potwierdził widok z balkonu. Z bólem głowy wymyśliłem małą pętlę i sie opłacało bo bylo ładnie słonecznie i temp przez chwile pokazała 14 kresek.
Nawet dziś miałem trochę więcej sil niż zwykle oraz pomimo niezbyt czystego powietrza i delikatnego retuszu zdjęć udało się uchwycić i wyeksponować Alpy i Mt. Blanca z odległości 169km w lini prostej :)

Mt.Blanc z 169km

Mt.Blanc z 169km zoom x50

A na tę górę sie wspinałem kilka lat temu VVVVVV

Kierunek Grenoble

Kategoria Rodan Alpy

anka88
| 19:24 sobota, 14 marca 2020 | linkuj Jak dobrze, że dopisała Ci pogoda. Przynajmniej możemy podziwiać piękne widoki :)
| 09:46 wtorek, 10 marca 2020 | linkuj Lapec- Góra to Chamechaude 2082m na messa podesle Ci foty z niej

Trollking - właśnie z myślą o Was zabrałem aparat by z bliska pokazac co na horyzoncie widać :)

Dzieki za komentarze
| 07:20 wtorek, 10 marca 2020 | linkuj Jak się nazywa na ta góra na którą wlazłeś? Po konturach nie poznaję heh ;)

Alpy miody, kręć i pstrykaj więcej takich fotek!! :)
| 21:47 poniedziałek, 9 marca 2020 | linkuj O cholera. Genialnie ten Mount Blanc wygląda. Raz jeszcze dzięki za takie foty! :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa slapr