Rower:Scott USA

Signal de Saint Andre 934m npm poraz kolejny

Sobota, 14 marca 2020 · dodano: 15.03.2020 | Komentarze 5

Sobota i pogoda jak żyleta skierowała mnie w stronę starej miejscowy sprzed roku czyli góry Signal de Saint Andre
934m npm.
Po niezbyt energetycznym śniadaniu zacząłem się turlać w kierunku południowo zachodnim.Na horyzoncie dostrzegłem kolarza a ja juz tak mam ze jak widzę rowerzystę to ciasne za nim, i tak tez się stało.
Ja i mój około 20kg Cyganski tobół na kolach przegonił biedaka.
Dziś jakoś czułem ze mam siły ale do końca nie wiem po czym. Czy to podwójny wczorajszy sen czy wieczorna opierniczona paczka żelków 400g i czekolada spowodowała zapas pustych kalorii na dzień następny.
Tak czy siak góra z którą sie męczyłem w lato tamtego roku z nie byle jaką kondycją, dziś wjechałem sobie od tak. Jaja takie ze śmiać mi sie chciało.
Na górze jak zwykle turbo pogoda i widoczki.
Sami zresztą zobaczcie na foty.
Dodatkowo poszarpało syg. GPS i ślad nie pełny na szczycie.
Temp. w miejscu gdzie mieszkam 14st a na górze 7 i było czuć ze pizga bo trochę wiało.
Droga powrotna sprint z góry , dobrze ze ubrałem kominiarkę bo bym zamarzł na mordzie przy tym pędzie.
Na 10km od lokum zaczęło mnie odcinać a szkoda.
Jakoś dojechałem a na miejscu uzupełniłem deficyt paliwa.

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

| 07:41 poniedziałek, 16 marca 2020 | linkuj Jak zwykle kapitalne zdjęcie, a do tego taki przyjemny (widokowo) szczyt blisko domku - wypas :). Szkoda ino tego dzieciaka w białej koszulce zamkniętego w klatce :DDD. Dobrze że choć widok ma :)))

Również graty pościgu ;]
| 21:08 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Hehe, no to się wyjaśniło kilka zagadek - co robisz tak często w Lyonie i czym robisz foty. Jest godnie - co Canon to Canon :) Szacun za targanie takiego sprzętu pod naprawdę solidną górę :)

A, no i graty za przegonienie kolarza! :)
| 20:20 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Anka - specjalnie przywiozłem ten aparat do takich zdjęć byście mieli co oglądać :P
Grzechu - wieżowiec to Tour du Crédit Lyonnais 165m w Lyonie a na szczycie jest piramida którą zaprojektował polak. Fotka zrobiona z 17km. Na codzień robię 10m od niego na budowie hehehe
| 19:42 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Przepiękna wycieczka. A za te zoomy masz TAAAAAAAAAKIEGOOOOO +! Ps. Co to za wieżowiec na 10 zdjęciu i w jakim on jest mieście?
anka88
| 16:31 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Z takim aparatem to można robić foty, które są naprawdę genialne. Piękne miejsce.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nogei