Piękny wtorek, sprawy, spotkanie i zamek Chudów

Wtorek, 7 kwietnia 2020 · dodano: 07.04.2020 | Komentarze 12

Dziś był plan pojechania po kolejną już Latarkę z tych co Napier.....ją  i  po mostek do szosy.
W chwili jak już się zbierałem zadzwonił gizmo201 i się ustawiliśmy na wspólne kręcenie.
Także trzy rzeczy za jednym razem :).
Piękna pogoda Ciepło, gdzie nie gdzie powiewało. Kierunek obraliśmy na Południe od Aglomeracji i dotarliśmy pod zamek w Chudowie.
FILIP To Harpagan , tempo było jak dla mnie mocne. Kondycji to nie mam i ta wegetacja na kwarantannie pozamiatała mnie.
Dodatkowo szybko złapał mnie kryzys, wystrzelałem się z energii a po samym śniadaniu to daleko nie mogłem zajechać.
Podładowałem się w jakimś sklepie spożywczym ale moc delikatnie wróciła na 7km od domu.
Rozstaliśmy sie w Chorzowie i dalej każdy pojechał w swoją str.
Jakoś się doturlałem do domu, teraz czas na odpoczynek i treningi by utrzymać koło Filipowi, POZDRO

Kategoria 50-100km

| 19:52 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Anka - pożyjemy zobaczymy
anka88
| 16:48 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Czas szybko zleciał, teraz możesz jeździć... tylko pytanie na jak długo nam władza pozwoli...
gizmo201
| 16:45 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Cóż poradzić, że mój chillout zaczyna się tam gdzie innych się kończy. Zawsze czekam, nie zostawiam towarzyszy podróży nigdy. No może czasem mnie zbytnio poniesie, ale to czasem.
| 16:14 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Jeszcze mało z nim jeździłeś heh ;). Choć ja nie powiem, dla mnie zwalnia, czeka i jest ok :-)
| 11:03 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Dzieki gizmo, z tą linką dzieki :)
Lapec tak było , ja tu się męczę a ten odpoczywa :)
gizmo201
| 09:46 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Marcin no ba, chyba zacznę wozić linkę holowniczną ino tego sztyca może nie ogarnąć :P
| 09:11 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Klasyczny Filip - człowiek walczy żeby płuc nie wypluć, a ten coś na telefonie sprawdza :D

Fajnie że kontakt się nawiązał ;]
| 21:25 środa, 8 kwietnia 2020 | linkuj Grzechu - łyda łydą ale czworogłowe są wyłączone
| 20:21 środa, 8 kwietnia 2020 | linkuj Witamy wśród żywych :-) Ps. Jarek może formy nie masz jeszcze na 100% ale łyda jest za to spoko :-)
| 19:57 środa, 8 kwietnia 2020 | linkuj gizmo201 - Nim rozjeżdżę trochę czasu minie ,do Następnego

Trolking- Prawie do duża różnica hehehe ale Paradoks taki że jak był pokój to nie było z kim jeździć a teraz w dobie zakazów Są ludziska :D:D:D:D
| 19:05 środa, 8 kwietnia 2020 | linkuj Hehe, widzę, że dystans prawie zawsze zachowany :)

Fajna nieustawkowa ustawka :)
gizmo201
| 04:39 środa, 8 kwietnia 2020 | linkuj Zwykły leszcz ze mnie i tyle. Rozjeździsz bakcyla i to Ja będę oglądałem twoją szose z tylnego profilu. A tak w ogóle to dzięki za przypadkową jazdę.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wskie