Środowy Spontan, wiatr guma i widoczki

Środa, 15 kwietnia 2020 · dodano: 15.04.2020 | Komentarze 8

Dzień był mulasty szary zimny i wietrzny.
Wypiłem kawę by nie zasnąć, i tu nagle późnym popołudniem dzwoni FILIP, co robię i czy mam chęć na rower.
Po zaproponowaniu mi fajnej traski spotkaliśmy się w wyznaczonym miejscu na wspólne kręcenie nim zajdzie słońce.
Część trasy z wiatrem cześć pod wiatr, widoczki zajebiaszcze , asfalty takie se,czego konsekwencją była złapana guma.
Na szczęście udało się uporać z tym problemem i polecieliśmy dalej.
Na kilkanaście km od swoich domów rozstaliśmy się i każdy pomknął w swoją stronę.
Nie żałuję wyjścia z domu , było super, nogi czuję i teraz czas na regenerację sił na weekend.

Huta Katowice na gównianym zoomie telefonu, nie widziałem jej prawie 10 lat

Kategoria 50-100km

| 06:04 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj Aniu - we dwoje zawsze raźniej i km lepiej uciekają :)
anka88
| 18:17 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Ładnie pokręcone i to jeszcze w towarzystwie. Super.
| 19:07 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Grzechu- następnym razem obiecuje że ustrzelę fotę huty z czegoś lepszego a co do rowerku to szkoda mi go na dziurska, ale dziękuję :)
| 18:31 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Mimo że zoom z tel. jest lipny, to i tak widać, że krajobraz huty robi wrażenie no i całkiem fajny widok jest na nią po drodze.
Ps. Nie za ładny to ma się ten rowerek? :-)
| 10:38 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Trollking - filipo zawsze zaskoczy mnie jakimś offroadem. Najważniejsze że jest z kim jezdzic.

Gizmo - przyjdzie i czas na górki jak rowerzystów tak nie będą scigac

Lapec - tam akurat nie wiało ale byly otwarte przestrzenie gdzie naprawde pizgalo.
| 07:13 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Ale że was na tych górkach nie zwiało hehe :)
gizmo201
| 20:28 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Dobrze Panie było, prawie pół tony rzeczywistych płaszczek. Trochę mało, zdecydowanie za mało!
| 20:10 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj O proszę, znów :) Niezły duet się robi :)

Asfalty asfaltami, ja bym bardziej na ten szuterek stawiał :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stkim