Wietrzna Sobota z Filipem na Górę Św Anny

Niedziela, 26 kwietnia 2020 · dodano: 26.04.2020 | Komentarze 9

Od kilku dni chodził plan wypadu na Górę Św Anny.
Z wcześniej ugadanego miejsca wybraliśmy sie z Filipem w kierunku woj opolskiego.
Dzień nie należał do zbyt ciepłych a w dodatku wiało w mordę wichurexem :D :P
60km wiało w pysk ale dojechaliśmy w tempie cygańskiego zaprzęgu heuaheu.
Na górze  sobie poodpoczywaliśmy pofociliśmy widoki. Rowerzystów i kolarzy od groma :)
W drodze powrotnej kierunek Gliwice i  już jechało sie lepiej ale z głodu łapał mnie kryzys który szybko
zażegnałem  przydrożnym sklepikiem.
W Gliwicach  każdy z nas pojechał w swoją stronę a wypad zaliczam do udanych.
A i udało się oczywiście naprawić uszkodzone stery  u znajomego w RB Rowerek

Hałda Szarlota 47km

EC Rybnik 44km

Kategoria 100-200 km

szczypiorizka
| 18:15 poniedziałek, 18 maja 2020 | linkuj Jeśli dobrze widzę po "śladzie GPS", że jechaliście głównymi drogami? Nic po jakiś bocznych, mniej ruchliwych?
| 16:12 wtorek, 28 kwietnia 2020 | linkuj Aniu i Grzesiu Można powiedzieć ze to foty z przejazdu przez te okolice ale jak bym miał się skoncentrować by wam ją dokładniej pokazać to było by na co popatrzeć bo tam jest sporo zajefajnych miejsc i widoczków:) Ale dziękuję za komentarze.

Lapec jak to pali że niby co się dzieje
anka88
| 12:07 poniedziałek, 27 kwietnia 2020 | linkuj Jejku, zazdroszczę Wam tych widoków :). Pięknie tam jest! Pozdrowienia
| 09:42 poniedziałek, 27 kwietnia 2020 | linkuj Piknie Panie, piknie :). Co do fotek to najbardziej sentymentalna - Hałda Szarlota => szkoda że się pali i nie można na górę wejść/wjechać :(
| 09:24 poniedziałek, 27 kwietnia 2020 | linkuj Ale konkret wyrypa i mega dystans. Chyba tan pojadę :-) Dobre foty.
| 20:51 niedziela, 26 kwietnia 2020 | linkuj Dziękówa za miły komentarz. Z tamtego miejsca widoki są lepsze ale dziś pogoda nie była najlepsza
| 20:33 niedziela, 26 kwietnia 2020 | linkuj Fajna relacja i fajny dystans - graty :) Widoki świetne.

Tylko "kibice" włazili w obiektyw - tu emeryci, tam biegacze... :)
| 18:31 niedziela, 26 kwietnia 2020 | linkuj Oby wypaliło Panie
gizmo201
| 18:19 niedziela, 26 kwietnia 2020 | linkuj Teraz Tarnów w kolejce czeka!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nasas