h km/h:

Wymiana zębatki i pierdoły

Niedziela, 10 maja 2020 · dodano: 12.05.2020 | Komentarze 5

Siema ludziska . Sorka że tak długo mnie nie było, a to pogoda a to robota i tak wyszło.
Sobota dla rodziny potem grill po którym byłem tak słaby że w niedziele umierałem :P

W miedzy czasie doszła zębatka do Treka która już miała 9000km za sobą i przeskakiwał na niej łańcuch wiec trzeba było wymienić.
Także trzeba było ją przetestować a że miałem parę spraw po okolicy do ogarnięcia to wyskoczyłem

Co do samej zębatki przez lata zmienił się stop bo widać gołym okiem choć dalej to jakiś metal bo przyciąga magnez
 i waga mniejsza od starej i wyjechanej o 6g ale działa i już można jeździć
Musze jeszcze wymienić spinkę tą w kształcie orzeszka nerkowego,
Wkur mnie to bo profil spinki odbiega od profilu ogniwa łańcucha i na 11 rzędowej koronce  przeskakuje gówno :P

| 05:35 czwartek, 14 maja 2020 | linkuj Tak,tak. Teraz widzę różnice, ale o sprzęt dbasz wzorowo :))
| 10:58 środa, 13 maja 2020 | linkuj Lapec ta dolna ma zeby ostre jak u szczupaka hahahah a muszą byc takie przytępawe
| 07:00 środa, 13 maja 2020 | linkuj Gdyby nie komentarz Trollkinga, to bym nie zwrócił uwagi że któraś jest stara :DDD.
| 20:46 wtorek, 12 maja 2020 | linkuj Oryginalnie siedzi tam korba na kwadrat i planuję ktoregos razu zmienić na hollowtecha
| 20:26 wtorek, 12 maja 2020 | linkuj Gdyby nie ząbki, to bym nie poznał która stara, a która nowa - nieźle dbasz o sprzęt :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sciuz