Nim zajdzie słońce i misja komin

Środa, 20 maja 2020 · dodano: 20.05.2020 | Komentarze 2

Co tu duzo pisać. Mulilo mnie po obiedzie i prawie poszedłem spać. Ale jednak poderwalem się i pomyślałem że zrealizuje plan jaki podsunęła mi znajoma Izka z BS.
Chciałem zobaczyć jak blisko uda mi się podjechać pod komin i czy jest na niego jakieś wejscie :).
Okazuje sie ze drzwi są zamknięte i są kamery.  A jak sie doczytałem jakies dzieciaki tam weszły i ich policja zawinęła
Potem pojechałem na kopiec standardowo i dalej do domu.
Wypad udany bo ruszylem dupe, ale wiało dość mocno i było zimno.

komin jaknby co 130m ale sprawdze dronem w wolnej chwili.

| 21:38 środa, 20 maja 2020 | linkuj Kominy anteny wieże uwielbiam. A te ludziska siedziały pod kocami jak przy ognisku heheh. Pozdro idę spać
| 21:24 środa, 20 maja 2020 | linkuj Ależ żeś "czasnął" klimatyczną i romantyczną przedostatnią fotę. Zapytałbym istoty tam występujące czy nie chcą nabyć :)

A komin niczego sobie, zdecydowanie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser