Spontaniczny wypad w kierunku Huty Katowice

Niedziela, 24 maja 2020 · dodano: 24.05.2020 | Komentarze 8

Ogólnie że weekend zapowiadali deszczowy to miałem siedzieć na dupie w domu,
ale dziś się rano obudziłem i widząc przebłyski ładnej pogody stwierdziłem że idę na rower.
Po dłuższym namyśle wybrałem stalowego rumaka bo mogłem w niego więcej rzeczy upchać ,
a jak się potem okazało  druga szosa miała kapcia , dziwne.
Pogoda niepewna więc trzeba było strzelić co zabrać z ciuchów, jak się potem okazało strzał w 10tkę.
Do Dąbrowy Górniczej trasa leciała spoko i w miarę szybko.
Przeplatający się wiatr z deszczem nie napawał mnie optymizmem.
Dojechałem do pierwszego celu jakim była Kopalnia w Ząbkowicach. Tam chciałem ujrzeć widoczek jaki upatrzyłem w galerii google eartha.
Jednak dzisiejsza pogoda słabo  odwzorowywała to co widziałem na Czyimś zdjęciu.
Coś tam pofociłem, G. Św. Doroty z innej perspektywy czyli od dupy strony:P. Jak sie  okazało kopalnia prowadzi wydobycie i na tablicy odczytałem że strzelają WOW.
Zajebista sprawa , nawet słyszałem syreny , ale były 3 wiec odwołali a szkoda.
Potem objechałem Hutę Katowice i skierowałem się do domu.
I od tej Chwili już nie było tak kolorowo. Googlowska rowerowa mapa h....wo mnie prowadziła i co chwile błądziłem w jakiś ślepych ulicach i drogach.
Jak już przełączyłem na samochodową było lepiej ale wichura w pysk i deszcze pozamiatały mnie.
Dobrze że zabrałem kurtkę przeciw deszczową ale reszta cała mokra i wyglądałem jak szczur.
Kilka razy jeszcze się zatrzymywałem bo poprawiałem sztyce i siodło, jakieś sklepy i  ciężko sie wracało powolnie i stan dróg fatalny .
Co się udało wysuszyć na 15km to przed domem znowu JEB deszcz.
Myślałem że fotki będą lepsze ciekawsze ale wypad w skali 1-10 daje  5.

Komin który zawsze widać z daleka  H= 250m

7x zoom g.Św. Doroty i EC Łagisza ogl. 11.4km

25x zoom g.Św. Doroty i EC Łagisza ogl. 11.4km

43x zoom g.Św. Doroty i EC Łagisza ogl. 11.4km

Selfiacz w Drogowym lustrze

Tego to nie znałem heheheh

Kategoria 50-100km

| 08:53 wtorek, 26 maja 2020 | linkuj :D:D:D:D:D:D:D
| 21:14 poniedziałek, 25 maja 2020 | linkuj Roadrunner - pies idealny. Czyli po prostu kundel! :)

Troll - dyplomata czy nie, wiadomo o co chodzi :)
| 08:20 poniedziałek, 25 maja 2020 | linkuj Hehehe :):)
| 06:55 poniedziałek, 25 maja 2020 | linkuj Troll jak dyplomatycznie :D

Deszcz i rower nie idą w parze - zero przyjemności, a na Gółonogu byłem w sobotę ... pociągiem właśnie :). Jakbym zgodnie z sugestią koleżanki tam nocował, to może bym Ci pomachał :D
| 22:41 niedziela, 24 maja 2020 | linkuj Miałem w Gdyni skąd pochodzę i żył 18 lat. A co do nie go to był kundelek ale taki as że na sylwka na balkon wychodził i jak strzelali to jeszcze szczekał :D więc to był swój pieseł niczym z 4 pancernych
| 20:40 niedziela, 24 maja 2020 | linkuj Hehe, czyli pieska nie masz :)
| 20:19 niedziela, 24 maja 2020 | linkuj Gdybym miał odkryte zamarzł bym jak waliło deszczem.
Czekałem aż znów zaczną wyć i jebnie. Uwielbiam te klimaty.
U mnie w nieczynnym kanionie sam napier....am fajerwerkami z sylwestra cały rok bo uwielbiam jak niesie się echo :D:D:D:D:D:D POZDRO MEN
| 19:05 niedziela, 24 maja 2020 | linkuj Gołonóg, a Ty z zakrytymi :)

Fajnie foty wyszły, ciekawy klimat. Nie wyobrażam sobie dźwięku tego strzelania, ale już same syreny muszą robić nastrój :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwo