Popołudniowa pętelka

Wtorek, 2 czerwca 2020 · dodano: 02.06.2020 | Komentarze 8

Nim wybrałem się na rower pomyślałem że poświecę kilka min i zrobię coś z piszczącymi tarczami.
Ostatnio pierdzieliłem się z papierem ściernym i odtłuszczaczem i wypalaniem klocków opalarką.
Teraz musiałem zrobić jak by to Rusek zrobił, czyli przeszlifowałem klocki na szlifierce kątowej:) plus proces docierania z 30kmh do 0 zera i tak kilkanaście razy.
Pisząc tego posta powiem tyle że zadziałało i cieszę się z tego bardzo :D:D:D:D kasa zaoszczędzona na okładzinach.
A i jeszcze z serwisem klocków wymieniłem 10letnie gripy na nowe :P
Pojechałem w teren poszukać produktu na syrop :) i gdy go znalazłem postanowiłem zajechać na Bytomskie Żabie Doły bo nie byłem tam X lat nawet po rewitalizacji.
Pozytywnie zaskoczony pojechałem na Kopiec Wyzwolenia z którego pofociłem Horyzont Śląska , i do domu.

GRAFFITI NA ŻABICH DOŁACH

EC JAWORZNO 30KM

EC JAWORZNO III 30KM

KATO BYTKOW

CHORZÓW AZOTY

EC KATOWICE

SĄCZÓW

| 16:20 czwartek, 4 czerwca 2020 | linkuj LAPEC wiedziałem że przyczepisz się do krzyża i na Messa Ci podeśle zdjęcie :D:D:D:D
| 05:28 czwartek, 4 czerwca 2020 | linkuj Niby Hrobacza, a krzyża nie widać. Gdzie jest krzyż!! :D

Pewnie że wolę szuter :). Mniej osób z wózkami wtedy tam przebywa ;))
| 13:39 środa, 3 czerwca 2020 | linkuj Dzięki dzięki Aniu :D
anka88
| 09:59 środa, 3 czerwca 2020 | linkuj No jak zwykle foty pierwsza klasa :). A te graffiti wymiatają :)
| 09:15 środa, 3 czerwca 2020 | linkuj Lapec - Pani po prostu chciała publicznie oddać kał :P
Górki za Chorzowem to HROBACZA ŁĄKA 65km miedzy Kukurydzami, a za kominem jest Pilsko 100km :)
Całych Żabich nie zjeździłem ale widziałem te asfalty , a co chciałbyś szuter ?

gizmo201- przez jakiś czas od serwisu w TG nie piszczały a potem się jak by zeszkliły, może nie dotarłem ich bo kto mi miał o tym powiedzieć. :(

Trollking - Dzięki, zawsze podziwiałem tych co malują , jak to namalować tak dokładnie :O.
Ta Pani albo chciała skoczyć albo chciała przewietrzyć jelito huehauehuahu
| 06:12 środa, 3 czerwca 2020 | linkuj Pani koło lunety wygrała wpis :DD Choć te górki za Chorzowem też milusie :)

Dojechał do nowych asfaltów na Żabich Dołach? => niby spoko że zrobili, ale wg. mnie trochę to klimat popsuło ...
gizmo201
| 03:56 środa, 3 czerwca 2020 | linkuj Jak masz inne niż żywiczne to zawsze będą piszczyć, szczególnie w mokrych warunkach. Taki urok heh.
| 21:12 wtorek, 2 czerwca 2020 | linkuj Ty to masz zacięcie do oryginalnych patentów :) Brawo. Ja jakbym się zabrał za szlifierkę to musiałbym kupować nową ramę :)

Świetne te graffiti. Najwyższy poziom. Fotki też, choć pani pozująca przy lunecie wydaje się mieć zdanie odmienne, hehe :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mmyta