Po wygraną w konkursie pt. 3 Czerwca Światowy Dzień Roweru

Czwartek, 4 czerwca 2020 · dodano: 04.06.2020 | Komentarze 10

Dzisiejszy dzień okazał się dla mnie bardzo radosny, pomimo że zaspałem na wycieczkę do Kluczborka o 5:00 :).
Rano na fb  odczytałem wiadomość że zostałem jednym z nielicznych którzy wygrali w konkursie na najlepsze zdjęcie pt. 3 Czerwca Światowy Dzień Roweru
Było mi niezmiernie  miło i trzeba było się udać po odbiór wygranej.
Po drodze do Kato parę spraw trzeba było załatwić.
Mechanik > Serwis tel > Kiosk rowerowy w Chorzowie po klocki żywiczne > Odbiór Nagrody.
Nagrodę odebrałem w budynku Węglokoksu na Mickiewicza od sympatycznej Pani z podobnymi zamiłowaniami do wycieczek rowerowych po Jurze.
Dobrze że zabrałem ze sobą plecak bo paczka była pękata i ważyła 3kg :O
Po  powrocie do domu wypakowałem wszystko i okazało się że było tam tego aż nadto za dużo hehehe.
To co lubię najbardziej, przewodniki i mapy pięknie pachnące nowością :)
Telefon sie rozładuje a z papieru  dalej można korzystać i planować.
 Wszystkie Checkpointy dzisiejszego dnia odbyłem dzięki nawigacji google i trybu rower, było to kłopotliwe bo nie widząc trasy a na sam dźwięk lektora ciężko precyzyjnie skręcać we właściwe ulice i człowiek potrafi się zamotać. ALE JEŚLI SIĘ NIE MYLĘ GOOGLE zlitowało się nad użytkownikami i dało spowrotem naszego ulubionego Lektora niż ten Paskudny syntezator:P
Chciałem też przeprosić GIZMA I LAPECA że  nie odezwałem się będąc w pobliżu ale nie miałem zbytnio czasu :(

TO TE

Kategoria 50-100km

| 08:20 sobota, 6 czerwca 2020 | linkuj Tu akurat było bez roweru, ino z piwem <( ̄︶ ̄)>
| 09:20 piątek, 5 czerwca 2020 | linkuj Lapec Dzięki wielkie, Te fotki z piwem na rowerze mi się bardzo podobają hhehehehhe :D
| 05:57 piątek, 5 czerwca 2020 | linkuj Mam gdzieś w zbiorach takie same => ino zamiast roweru w tle jest piwo. Kaj wysyłać ?:D

Gratulację i nic się nie stało ;]
| 00:59 piątek, 5 czerwca 2020 | linkuj Dzieki Wielkie Kolzwer205
Kolzwer205
| 22:25 czwartek, 4 czerwca 2020 | linkuj Gratulacje, za takie zdjęcie jak najbardziej się należało :)
| 20:24 czwartek, 4 czerwca 2020 | linkuj Jest i zdjęcie - super! :)
| 20:13 czwartek, 4 czerwca 2020 | linkuj Dzięki Aniu , też się ciesze że coś w końcu wygrałem :)
anka88
| 19:20 czwartek, 4 czerwca 2020 | linkuj Ale super nagroda! Gratulacje!
| 18:58 czwartek, 4 czerwca 2020 | linkuj Dzięki :D Zdjęcie to jedno z tych z Jury :P dodam pod mapą
| 18:46 czwartek, 4 czerwca 2020 | linkuj Gratulacje! :) A zdjęcie to gdzie można zobaczyć? :) No chyba że to to trzecie od góry, całkiem klimatyczne :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa byloi