Docieranie klocków , Widoczki i Kraksa

Niedziela, 7 czerwca 2020 · dodano: 07.06.2020 | Komentarze 7

Dziś był pełen emocji.
Niestety poprzedni zabieg na gównianych klockach 2 letnich nie zdał egzaminu bo efektywność spadła.
Na początku zabrałem się za wymianę starych przyszklonych klocków Noname na B01S Żywiczne.
Na tył zamontowałem tarcze używaną dotartą na żywicznych a z przodu zostawiłem moją przypaloną na niebiesko.
Pojechałem w teren po docierać na zjazdach. Po dobrych kilku hamowaniach już było widać efekt :D:D
przyjechałem do domu bo musiałem coś załatwić ale w miedzy czasie żona zdążyła mi wrzucić ciuchy do prania heh.
Przebrałem sie w inne i nie tracąc dnia pojechałem dalej docierać w kierunku KOPCA WYZWOLENIA.
Na kopcu kilka fotek Dalekich Obserwacji, Było widać zarys górek ale to nie było to co zimowa porą kiedy
powietrze jest lepsze.
Droga powrotna przez księża górę i potem się NAWYWIJAŁO
Trochę pewny siebie i hamulców pędziłem z góry a że na dole jest Tunel pod mostem kolejowym na 1 samochód to
miejsca nie wiele.
Z rozpędu wjechałem po łuku w tunel a tam samochód :O
Dałem po heblach by nie walnąć w auto i Pier..... SALTO
Hamulec przedni zadziałał mocniej bo tarcza była tam grubsza niż na tyle i zadziałała mocniej
Roztarłem się na asfalcie jak burak na tarce.
Wstałem o dziwo , koleś spytał się czy ok, odpowiedziałem że ok i obmyłem rane łokcia.
ale wywaliła mi jakaś buła i przekonany że to złamanie dzwonie do żony by się szykowała by zawieźć mnie do
szpitala.
Dojechałem do domu, rower cały :D.
Przed szpitalem czekałem ponad 2h i się okazało że będę musiał poczekać kolejne 3h bo tyle ludzi i po wypadkach
samochodowych.
Bez wody i jedzenia to kiepsko wiec pojechałem w pizdu do domu.
Decyzja taka bo koleś co się wypytywał co mi się stało zaczął sprawdzać ruchomość ręki i stwierdził że to
stłuczenie raczej.
Zdążyłem jeszcze na urodzinowe Ognicho Znajomej i dezynfekowałem i znieczulałem sie wewnętrznie:P.
kolejnego dnia mogę powiedzieć że bardziej napierdzielają mnie żebra przy oddychaniu niż ręka, a noc średnio
przespana.
Rower cały , koszulka przetarta, kamerka action cała choć obudowa przeszlifowana, Aparat Cały :D

Podjazd pod stok w końcowej fazie na granicy przyczepności

Stare gówna

Nowe Żywiczne

Tak tarcza wyglądała po starych gównianych klockach, teraz już jest ok

Skrzyczne 79km

Wieża na Skrzycznym 79km  a poniżej fota która robiłem w zimę z lepszą woidocznością

Tu zimową porą przed zachodem jakieś 2 lata temu, w tym czasie uchwyciłem TATRY, dla chętnych podeślę

RTCN KOSZTOWY 26km

EC RYBNIK 40km

Radiostacja w Gliwicach 19km

szczypiorizka
| 19:06 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj No w końcu wiem na co patrzę jak jestem na Kopcu , dzięki ;-)
Dobrze żeś cały, ja znowu dziś odkryłam kolejny siniak na nodze po moim ostatnim upadku sprzed kilkunastu (chyba) dni). Na prawym udzie to mam kolory tęczy xD
| 05:33 środa, 10 czerwca 2020 | linkuj Nie widzę przeciwwskazań :)
| 22:00 wtorek, 9 czerwca 2020 | linkuj Lapec- -Powoli czuje sie lepiej , na Eifela możemy wybrać sie razem.
| 06:37 wtorek, 9 czerwca 2020 | linkuj Tym razem już wieże widzę i wierzę że ból żeber szybko minie. Niestety w końcówce 2018 roku też wyglebiłem na bok i żebra ponad miesiąc nawalały. Oby u Ciebie było już lepiej i ... lepiej :)

A na "Aifel" w Gliwicach się szykuje bo dawno mnie tam nie było :)

BTW: dezynfekować, dezynfekować!! - każdy sposób dobry i słuszny :D
| 21:06 niedziela, 7 czerwca 2020 | linkuj gizmo- mogło być gorzej

Trollking - szczerze to pierw sie podniosłem , spojrzałem na rękę, opuściłem tunel bo blokowałem przejazd , nałożyłem łańcuch na korbę ale jakoś dziwnie spadł bo musiałem się posiłować ostro , i ruszyłem do domu, potem po szpitalu zobaczyłem że sprzęt jeden przeszlifowany a drugi cały z foto video.
Rower to podczas jazdy sprawdzałem czy koło nie bije. a o resztę się nie martwię bo to pancerna rama TREKA na dożywotniej gwarancji :P :D wiesz co jest :)
| 20:00 niedziela, 7 czerwca 2020 | linkuj O kurde, toś zeszlifował asfalt... Dobrze, że bez większych skutków ubocznych! Kuruj się szybko! :) Grunt, że humor dopisuje :)

Znając życie najpierw spojrzałeś na rower, czy cały, potem na osprzęt foto, a na końcu na siebie. Albo tylko ja tak mam, bo niejedno salto już zaliczyłem :)

Fotki wyszły jak zwykle godnie!
gizmo201
| 19:42 niedziela, 7 czerwca 2020 | linkuj Dobrze, żeś cały

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iadls