Udany /Nie udany wypad

Czwartek, 11 czerwca 2020 · dodano: 11.06.2020 | Komentarze 10

Dziś się wypogodziło superancko,ale przez opóźnienie u  mnie pozmieniała się trasa spotkania z LAPECEM i kolegą .
W końcu ustaliliśmy że miejsce spotkania to będzie punkt docelowy dzisiejszego spotkania czyli Zamek w Siewierzu.
Wybrałem szosę bo MTB nie zdążył bym przed chłopakami
Do samego Siewierza poleciało szybko, choć śniadania praktycznie nie było i energii do jazdy.
Ubrałem sie jak zwykle na opak bo było ciepło a ja w długich bo się bałem że mnie deszcz złapie gdzieś.
Prawie punktualnie dojechaliśmy na rynek gdzie się spotkaliśmy a potem na mały chill na zamek od dupy strony:):)
Tam spędziliśmy trochę czasu na pogaduszki i uzupełnianie paliw do dalszej jazdy:).
Dalsza trasa prowadziła nas szutrami asfaltami na Pogorię i tam był punkt zwrotny w moim  rowerowym dniu.
Kierując sie na Będzin złapałem pierwszą gumę. W Będzinie kolejny ostatni nasz postój przed rozjazdem.
Po rozstaniu skierowałem się na Czeladź  Siemianowice i Bytom,
może ujechałem niecały kilometr chyba po przejechaniu torowiska i JEB  kolejna dziura bo słyszałem syczenie w kole.
Tym razem przednie wiec zjechałem na stację benzynową by wymienić na ostatnią sprawną.
Tam zagaduje mnie  gość o podobnych kolarskich zamiłowaniach i gadamy sobie o rowerkach.
Ruszyłem dalej, udało się dojechać do początku  Siemianowic i poczułem że coś dupa mi podskakuje.
Jak się okazało zaczęło mi schodzi powietrze z tyłu , No ja pier do le.
Takiego pecha to juz dawno  nie miałem,  Pomyślałem że do domu nie do jadę do chwile dopompowywując bo taki zabieg starczał na 500m.
Więc przemęczyłem się 2km byle przekroczyć granice Bytomia i zamówiłem Taxi, jeszcze jadąc ostatnie metry ujebała mnie pszczoła, usiadła
na ręce i jeb w palucha za nic.
Dalej to już ostatnie 10km w samochodzie gdzie była sytuacja do kolizji heh.
Także  ręce mi dziś opadły na tyle że kolarzówkę odstawiam w pizdu na jakiś czas.

Poza tym Cieszę się że udało mi się w końcu spotkać  z LAPECEM i jego kolegą  :) i w
3/4 Tripa  jechać w miłym zabawnym towarzystwie :)

Zamek  w BEDZINIE

| 20:56 niedziela, 14 czerwca 2020 | linkuj Ja miałem jeszcze polar i kurtkę w plecaku :DDDDD
| 11:46 piątek, 12 czerwca 2020 | linkuj LAPEC- też się ciesze że wkońcu udało sie spotkać i to nie tylko z Tobą :)
Co do PAN to już ta ostatnia mogła dać mi dojechać do domu
Może nie byłem sam w tym jesiennym ubiorze ale ty miałeś krótszy rekaw a ja ? uaheuhaeuhaeu
Pozdro
| 09:39 piątek, 12 czerwca 2020 | linkuj Oby niemiłe (choć miłe) złe dobrego początki ... znajomości ;). Dzięki serdeczne za przybycie i towarzycho ^_^.

Pany to pany - pech, sam ale ta pszczoła to se mogła darować pfff.

A co do ubioru, no to nie byłeś sam ;).
| 21:54 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Łukasz - przez te jaja zapomniałem Twojego imienia :P.
Gratuluję wygrania browcow i do nastepnego.

Gizmo i Lukasz tylu kapci jednego dnia to w życiu nie złapałem
gizmo201
| 20:44 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj No to żeś nieźle pecha przyłapał. Chyba los chciał Ci przekazać, że wybrałeś nie to miejsce hmm ...
Łukasz AKA Kolega Lapeca | 19:33 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Uuu, no nie zazdroszczę. Cóż, ja dziś wykorzystałem limit szczęścia wygrywając dwukrotnie dodatkowe nawodnienie, a Ty z kolei w drugą stronę. Równowaga we wszechświecie zachowana;)
| 19:25 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Izka - Jak potrzeba Taniego Taxi w obrębie Bytomia to polecam TAXI RABAT prawie o połowę taniej niż u konkurencji.
Co do ubrania to muszę kupić komplet krótki i rękawki i nogawki bo mnie szlag trafi hehehehe.
POZDRO IZKA
szczypiorizka
| 18:59 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Ja to dziś wyjątkowo się dobrze ubrałam, ale żeby nie było rękawki schowane w taśce. Jakby zaczęło wiać i pizgać xD

Dobrze, że taksówka bez problemu wzięła rower no i Ciebie przy okazji :P
| 18:29 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj A dzięki za miłe słowo. Jak bede miał czas to postaram się rozwikłać w którym miejscu dzieją się te dziursk, na pewno zmienię opony na inne i dam podwójnie taśmę :)
Integracja udana ale byłem dziś abstynentem :P
| 17:52 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Ajajaj... No nie ma co, pech za trzech co najmniej. Gdyby to jeszcze było jedno koło, to jasna sprawa - coś z oponą albo felgą, ale obydwa? Masakra.

No nic, ważne, że w końcu udał się główny cel, czyli integracja :) Fajne foty wpadły przy okazji.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mawid