Wieczornie , test spinki

Wtorek, 16 czerwca 2020 · dodano: 17.06.2020 | Komentarze 7

Wymieniłem spinkę która powodowała na koronce 11T przeskakiwanie łańcucha .
felerna spinka CONNEX która wygląda jak orzech nerkowca została wymieniona na tradycyjną spinkę która najbardziej przypomina ogniwo.
Teraz jest GIT

© Roadrunner1984

To typ felernej spinki , działa tylko od koronki 12T w górę

| 16:50 piątek, 19 czerwca 2020 | linkuj Marecky - Wszystko do czegoś służy ale niekoniecznie jest uniwersalne :P
dla tego testuje i się na własnej skórze przeklonuje
Marecki
| 20:55 czwartek, 18 czerwca 2020 | linkuj Dzięki za koment u mnie :)
Ile ja się kiedyś nakląłem na spinki. Co kupowałem łańcuch to dodawno jakieś buble Musiałem skuwaczem sobie dopirero jakoś to wszystko dopasowywać.. Pomogła mi dopiero właśnie spinka connexa dopasowana pod łańcuch obsługujących 8 przełożeń.
| 15:22 czwartek, 18 czerwca 2020 | linkuj Lapec- Deszczu unikam jak ognia, gdzieś tam czasem sie przygotuje w kurtkę przeciwdeszczową czy coś ale nie lubię jak mam buty mokre spodnie i dupe:P

Aniu też mam nadzieję że będzie długo służyła :P
anka88
| 10:06 czwartek, 18 czerwca 2020 | linkuj No i oby tradycyjna spinka spełniała swoje zadanie :). Podoba mi się ten punkt widokowy.
| 05:35 czwartek, 18 czerwca 2020 | linkuj Aż musiałem datę sprawdzić, bo nie wierzyłem że przy tej wczorajszej burzy kręciłeś :). Wtorek wieczorem był rzeczywiście jeszcze do jazdy ;]
| 17:21 środa, 17 czerwca 2020 | linkuj Próbami błędami człowiek się uczy :). W przyszłości mniej rzeczy mnie zaskoczy :P
| 17:01 środa, 17 czerwca 2020 | linkuj Ciekawostka z tą spinką. Dlatego ja sam od serwisowania umywam ręce - za dużo możliwości, że coś będzie nie tak :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa osiet