Powrót do pracy i nowy nie nowy rower

Piątek, 26 czerwca 2020 · dodano: 28.06.2020 | Komentarze 4

Witam wszystkich.
Wybaczcie moją przerwe i to ze zaniedbałem wasze wpisy ale nadrobię.
Ostatnie 1,5tyg to paskudna pogoda z deszczem która uniemożliwiła mi fajnych wypadów.
Potem wyjazd do Francji gdzie robota i upał dobiły mnie na tyle ze po pracy to padałem na ryja.
Obładowany nie-miałem 3 ręki by zabrać rower wiec jak to u mnie bywa musiałem kupić kolejny :P

W tyg pojechałem po rower upolowany za niewielkie pieniądze, to Rockrider 5.2 chyba Btwina
Trochę zmęczony ale do jazdy. Po pierwszej jeździe próbnej po zakupie  i regulacji niby było wszystko ok ale pod koniec trasy coś zaczęło paskudnie
stukać przy podjazdach.
Albo suport albo piasta, ale po udanej diagnozie padło na piastę a płacić w serwisach mi się nie chciało wiec zabrałem się za naprawę.
C.D.............. w kolejnym wpisie

© Roadrunner1984

Kategoria Rodan Alpy

| 11:27 wtorek, 30 czerwca 2020 | linkuj Lapec dzięki oby mi nie klekł w trasie

Trollking - Dzieki. Jak by ta praca byla pewniejsza to wozil bym cos z prywatnej stajni a nie co chwile inny rower. Zona mnie juz sciga ze za dużo heheh

Grzechu- racja robota ruszyła trzeba kredyt spłacać dalej.
Maszyna moze i jakoś wyglada ale by dzialala jak bym chciał to korba manetki przerzutki do wymiany. Ale inwestować nie będę. O ile go zabiore do domu to muncos bie cos przeszczepie ze starch lepszych gratow :)
| 11:20 poniedziałek, 29 czerwca 2020 | linkuj Eeeeee nie no - całkiem zgrabny ten sprzęt! Oby służył :))))
| 19:54 niedziela, 28 czerwca 2020 | linkuj To mi się podoba - nie mam roweru, to sobie kupię. Coś stuka? To sobie naprawię :) Zazdro :)
| 19:12 niedziela, 28 czerwca 2020 | linkuj Ty to jesteś agent hehe - se rower kupił na delegacji i kit :-))) Ale jaki rower! To przyzwoita maszyna do pomykania w terenie ino troszkę ją dopieścisz i będziesz pan zadowolony! Tak swoją drogą, to w końcu się robota ruszyła i oby już tak zostało co nie?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zycia