3 raz na Signal de Saint Andre 934m n.p.m.

Sobota, 29 sierpnia 2020 · dodano: 30.08.2020 | Komentarze 7

Ostatni weekend przed urlopem postanowiłem wykorzystać na wypad w znana mi dobrze górkę. Dzień wcześniej popadało ostro i temp. spadla do komfortowych 22st.
Choć chmury ciężkie wisialy w powietrzu to zdecydowałem sie jechac.
Jak sie potem okazało czułem ze dziś jest mój dzień, że mam Full energi, paradoksalnie bo będąc na redukcji i caly czas chudnac nie można progresowac w siłę czy przyrost masy mięśniowej. Ale jednodniowa nadwyzka kaloryczna w postaci zjedzonej paczki chipsów wypitego litra piwa i wciagnieciu 100g orzechow nerkowca zaowocowała pozytywnym strzałem nastepnego dnia hahahah. Górka na która rok temu wjezdzalem z lepsza kandycją ale bardziej zasapany dzis zdobylem z palcem w D :).
NA górze zimno bo 16st ,dobrze ze zabralem kurtkę na zjazd bo bym sie przeziebil.
Nawet glodny nie bylem bo przywiozłem jedzenie ktore mialem zjesc na szczycie i cala butelke wody 1.5l Takze mile zaskoczenie. Ciekaw jestem ile ważne bo jestem na ostatniej dziurce w pasku od spodni :):):) może niska waga korzystnie wpływa na osiagi.

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

szczypiorizka
| 17:53 sobota, 5 września 2020 | linkuj Nie powiedziałabym, że ważąc mniej jest lepiej. Od "zawsze" jestem chuda i mało ważę i nie widzę żebym lepiej jeździła od innych. Różnicę zauważyłam dopiero przy zmianie roweru :-)
Ale może u innych to wpływa na jakość/ prędkość etc. jazdy. Ja jestem niewymiarowa jak na swój wiek xD
anka88
| 20:03 poniedziałek, 31 sierpnia 2020 | linkuj Mega foty! Mega widoki!
Kolzwer205
| 15:02 poniedziałek, 31 sierpnia 2020 | linkuj Sam jeżdżąc sporo na rowerze praktycznie cały rok, a jak nie to zaraz jakieś prace remontowe w domu się znajdują i przez to wcale nie nabieram masy, stoi cały czas na równym poziomie, a jem nie tak mało. Dobrze, że w pracy mam czas odpocząć i odpalić BS-a, bo pewnie też dziurki w pasku by się skończyły :))
Ekstra widoki w serii ujęć!
| 10:07 poniedziałek, 31 sierpnia 2020 | linkuj Dzięki chlopaki za mile komentarze. Jestem ciekaw jak by się podjeżdżało szosą ktora wazy 3x mniej biz moj czołg.
A co do spodni, To Marcin musze kupic mniejsze a nie większe .:):):):):) bo chudne w oczach. Heheh
| 07:25 poniedziałek, 31 sierpnia 2020 | linkuj Nie no - dieta ideał :). A spodnie można większe kupić :P

Francja po raz kolejny mega chmurkami stoi :)))
| 20:16 niedziela, 30 sierpnia 2020 | linkuj Chipsy i piwo - lepszej rowerowej diety nie znam :) Jak widać - działa :)

Super podjazd, asfalt piękny, widoki godne - też bym wjeżdżał :)

Gratulacje!
gizmo201
| 17:21 niedziela, 30 sierpnia 2020 | linkuj Podjazdy są w dechę, a są jeszcze bardziej w dechę gdy mają więcej %. Podjeżdżałbym!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzyli