Po jabłka. Ost wypad przed urlopem

Niedziela, 30 sierpnia 2020 · dodano: 02.09.2020 | Komentarze 5

Jak w opisie pojechałem po jabłka.
Pisząc ten wpis jestem juz na chacie w Pl.
Cala trasa za kółkiem 1500km ale dałem radę bez snu i spac mi sie nie chce heheh.

BTW z 2 tyg temu na wyprzedaży w Decathlonie dorwalem rower dla syna.
70eu za Decathlona 9.1 na pelnej ultegrze 6510, kola maviki , alu rama, wideł karbon, i inne cuda. Normalnie powinien kosztowac 3x
wiecej hehehhe
Rower to 26 cali bo kola ma 650C.
Jest troche przy nim roboty ale to kolejny projekt dla młodej krwi :):) i kokejny rower w stajni młodego

Kategoria Rodan Alpy

| 08:18 wtorek, 8 września 2020 | linkuj Szczypiorizka - Jak my byliśmy mali to były inne czasy i z rowerami nie było tak kolorowo bo sam to przeżyłem :P:P

Kolzwer205- Szybszej trasy z Lyonu na Poznań jak pokazywało mi Google Maps nie było, a samoloty uziemione
Kolzwer205
| 00:35 poniedziałek, 7 września 2020 | linkuj Rowerów w rodzinie nigdy za wiele, zawsze warto mieć wybór, gdy któryś ulegnie ewentualnej awarii :)
Samochodowa trasa konkretna, ale pewnie dużo szybciej można było przemieszczać się przez tereny na zachód od Polski, niż w obrębie jej granic.
szczypiorizka
| 17:58 sobota, 5 września 2020 | linkuj Kurna taki rodzic co dziecku kupuje rower to skarb xD
Ja swój pierwszy miałam po siostrach.. potem se w sumie sama kupiłam za kasę z Komunii i potem za zarobione pieniądze następne... :P
| 05:41 czwartek, 3 września 2020 | linkuj Trollking
Jabłka są ale jak mozna za darmo jeść to trzeba korzystać.
Co do trasy to mój rekord. Opatrzność i mały ala redbull zrobily swoje :):):):)
Teraz dlugo nie wyrośnie z tego roweru.
On lubi rower tylko jak mnie nie ma to dupa.
Minecraft na tel wygrywa obecnie heheh
| 21:22 środa, 2 września 2020 | linkuj To we Francji nie ma jabłek, hehe? :)

Szacun, trzy Polski przejechać i nie być zmęczonym. Musiałeś mieć zmiennika, nawet o tym nie wiedząc :)

Zakup super. Jak młody połknie bakcyla, to będzie się działo w przyszłości :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asnas