Odgruzowanie szosy

Środa, 9 września 2020 · dodano: 11.09.2020 | Komentarze 3

Nim wyruszyłem podkręcić dzień wcześniej wymieniłem taśmy w obręczach,
założyłem nowe dętki i przełożyłem opony z drugiej szosy czyli z 23C na 25C w związku z lepszym komfortem.

| 13:04 piątek, 18 września 2020 | linkuj Biale owijki faktycznie brudza sie i ciezko je domyc ale bowe fajnie wygladaly.

Dlco do lustrzanki to może lepiej wozic kamerke co nic nie zajmuje a foty tez robi. Heheh
Kolzwer205
| 15:06 czwartek, 17 września 2020 | linkuj Jak dojdę do etapu, gdzie przy każdym rekreacyjnym wyjeździe nie będę zabierać swojej lustrzanki z obiektywami to chyba sprawię sobie jakąś szosę :)) Póki co w poprzednich latach zadowalałem się jazdami testowymi, jakie organizowała firma Merida z mobilnym centrum testowym, w tym roku przez koronawirusa inicjatywa się nie odbyła, więc czuję pewien niedosyt.
| 21:25 piątek, 11 września 2020 | linkuj Nigdy nie miałem białych owijek. U mnie to trochę bez sensu, bo po miesiącu byłyby czarne :)

Też się przekonałem do 25c. Nie widzę różnicy podczas jazdy, a jednak wydają się bardziej stabilne.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa woscs