Kolejne okno pogodowe :) a miałem siedzieć na dupie

Niedziela, 4 października 2020 · dodano: 05.10.2020 | Komentarze 6

Nim wyszedłem sprawdzilem uklad deszczowych chmur na Sat24. Po malych2 kalkulacjach wyszło ze mam max 2h by pojeŹdzić nim zacznie padać. Polowa drogi to fatalny wiatr który spychal do osi jezdni i uniemozliwial jazde.
W planie bylo nazbieranie jadalnych kasztanow ale jak bylem na szczycie grzbietu, zauważyłem w oddali padajacy deszcz w miejscu gdzie mialem nawrócić w kierunku kwatery.
Google maps pokierowalo mnie blizsza trasą by nie zahaczyć o ścianę deszczu.
Udało sie zajechac suchy ale lekko dupa mokra bo wczesniej ulice zlal deszcz.
Trasy w tym rejonie piekne dla kolarzy których zresztą mijalem calymi peletonami.
Szkoda że nieznalem tego terenu kiedy bylo cieplo i słonecznie.

Kategoria Rodan Alpy

| 18:02 piątek, 9 października 2020 | linkuj 12 to ciepło jesli dzien wczesniej było 7 hahahah

Kolzwer. Sezon trwa 12miesiecy :):):) teren na horyzoncie zjezdzony. Wszystko co najwyzsze w okolicy zaliczone
Kolzwer205
| 23:04 czwartek, 8 października 2020 | linkuj Ładne faliste tereny. To w kolejnym sezonie będziesz już wiedział gdzie się wybrać ;)
| 06:09 środa, 7 października 2020 | linkuj 12*C to nie ciepło :P
| 21:44 poniedziałek, 5 października 2020 | linkuj Człowiek uczy się całe życie :)
| 21:26 poniedziałek, 5 października 2020 | linkuj I tu muszę Cię.zaskoczyć bo alpy mam za plecami na lewo :):):) A to na zachod.hihihihi
| 20:39 poniedziałek, 5 października 2020 | linkuj Klimacik Przedgórza Sudeckiego, oczywiście nie obrażając Alp widocznych w tle :)

Ładnie, jeszcze nadrobisz.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acysu