Po pracy nim zajdzie słońce :)

Czwartek, 8 października 2020 · dodano: 09.10.2020 | Komentarze 4

Od rana dzien zapowiadal sie super.
Po pracy zabrałem kolegę by pokazac mu w tą piękną pogode widoki jakich doświadcZyłem tydz temu.
Było zjebiscie a kolega zadowolony
Temp jak z lata , bez wiatru i te widoki alp na horyzoncie ahhhhhh. Chcialo by się usiąść pic piwo i podziwiac krajobraz który roztaczał sie do okola

Kategoria Rodan Alpy

| 07:29 poniedziałek, 12 października 2020 | linkuj Zapomniałeś o zdjęciach Alp :P.

Sikacza 2-3% na spokojnie można, nawet u nas. Znaczy we Francji pewno na ulicy spokojnie możesz se wypić - a tu się czaić trzeba xD. Tak, inna kultura ...
| 07:08 sobota, 10 października 2020 | linkuj Kolzwer - może ladnie wyglada ale jak bym zaliczyl szlifa to jak na tarce hehe

Trollking - moze wysokie kary odstraszaja jazde pod wplywem , ale tutaj mam wrazenie ze nawet.jak by cie dorwali najebanego to odwiezli by cie jeszcze do domu :):):)
Inna kultura inny swiat.

Dziekuje za komentarze
| 20:14 piątek, 9 października 2020 | linkuj Fajna integracja w idealnych warunkach :)

Z ciekawości poszukałem jak to jest z piwkiem na rowerze we Francji i znalazłem takie coś:

"Francja: 0,5 – 0,8 ‰ alkoholu we krwi: do 750 € (w praktyce mniej)
Powyżej 0,8 ‰ alkoholu we krwi: do 4500 € i możliwa utrata prawa jazdy
W praktyce rowerzyści są praktycznie nie karani (100 spraw rowerzystów na rok, przy ok. 259 000 kierowców)". Czyli na jakiegoś sikacza 2% można sobie śmiało pozwolić :)
Kolzwer205
| 20:06 piątek, 9 października 2020 | linkuj Takiej temperatury już się w Pl chyba nie doczekam w tym roku. Fajna asfaltowa droga na zdjęciach od 4-6 (licząc od góry).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eczes