Pogody nie ma, dupe ruszyć trzeba.Objazdowo

Sobota, 17 października 2020 · dodano: 20.10.2020 | Komentarze 9

Nowe miejsce pobytu, wiec wybrałem sie pokrazyc po okolicy.
Przez miasteczko przejezdzalem niejednokrotnie ale mieszkając teraz mam okazję przyjrzeć się dokladniej.
Zahaczylem również miejscowke z jabłkami,
nie wiele zostało ale teraz są dobre i dojrzałe

Kolejny wpis będzie z gorek z przedostatniego zdjecia.:D:D
Kategoria Rodan Alpy

| 19:52 środa, 21 października 2020 | linkuj Trollking jaki by nie był teren muszę go zjeździc ile sie dal albo jak obrzydnie.

Kolzwer mi ciężko się zebrać jak jest szaro buro, ale jak święci słońce to muszę iść :)

Lapec jak jade na zwiad w tempie żółwia a wiem że sie nie spoce to wygladam jak na 1 zdjeciu heheh.

Co do pogody to zapraszam do następnego wpisu :):):):)
| 05:59 środa, 21 października 2020 | linkuj Dziwnie się patrzy na dżinsy i rower - zwłaszcza w twoim, kolarskim wydaniu :)

Mieścina z pierwszych fotek mega sympatyczna ;]
Kolzwer205
| 00:37 środa, 21 października 2020 | linkuj Widoczki tam są świetne!
Jak nie ma słońca za oknem to zawsze ciężej jest się zebrać, a już szczególnie w okresie od jesieni do wczesnej wiosny.
| 20:45 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Też bym nie odpuścił takich rejonów. Nawet jak bardziej płaskie, to i tak fajne. A te okiennice w części okien - mniam :)
| 20:25 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Grzesiek no taki.region to wyciskam co sie.da.w granicach.rozsądku
| 19:54 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Ps. ale Ty to masz tam widoczki nieprzeciętne.
| 19:53 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Ja dziś też ruszyłem dupę do roboty rowerem......ciekawe jak długo wytrzymam.
| 17:13 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Noo masakra ale tak jest. Taka aura , jeszcze czeka nas zmiana czasu.
Samo ubieranie się cieplej zniechęca heheh.
Pozdro Izka
szczypiorizka
| 16:53 wtorek, 20 października 2020 | linkuj No właśnie, najgorzej to ruszyć swoje 4 litery.. nie tyle że na rower ale w ogóle z domu.. to dla mnie największa bolączka pracy zdalnej.... od marca w domu .. to potem takim wyzwaniem i jedynym wyjściem jest wyrzucenie śmieci xD

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apust