Niedzielny wypad po grzbiecie 800set metrowcow

Niedziela, 18 października 2020 · dodano: 23.10.2020 | Komentarze 8

Wybaczcie że tak długo kazalem wam czekać, ale dzis uporalem się z problemem jak zrzucić zdjęcia z karty na tel.

Dziś pogoda żyleta wiec miałem plana pojechac w górki.
Jechało sie spoko choć kondycja nie ta co kiedyś. Raz na tydz to zaden trening i pogoda juz nie taka jak w lato.
Dzis wystarczył mi plecaczek i bidon 0.75l .Rok temu to te trasy przemierzalem z calym ekwipunkiem heheh.
Dzień zaliczony mega pozytywnie z nietuzinkowymi widokami. :):):):):)

Uwaga Wiecej zdjęć niż zwykle :P

Lyon w oddali , u góry

dzięki temu ustojstwu dokonczylem wpis
Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

| 09:00 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Widoki to wiadomo miazga - ale mi się dziś najbardziej podoba twoja stopka niskobudżetowa :DDD
Kolzwer205
| 23:18 niedziela, 25 października 2020 | linkuj Peugeot - szosowy klasyk dobrze wpisuje się w te widoczki ;) Ja od pewnego czasu zaopatrzyłem się w pendrive z normalnym usb, a po drugiej stronie usb-c pasującym do wejścia w moim telefonie, bardzo przydatne rozwiązanie :) Przejaciowkę usb na usb-c i podobny adapter do kart też posiadam, ale u mnie i tak najpierw muszę "wywołać" format raw do jpeg, więc bezpośrednio z karty na telefon nie mam potrzeby przerzucania.
| 21:24 sobota, 24 października 2020 | linkuj Dzięki Aniu. W połowie robie to dla siebie na poprawę humoru a w połowie dla Was, bo chce dzielić sie tym z wami. :):):):)
anka88
| 19:37 sobota, 24 października 2020 | linkuj I na takie zdjęcia warto czekać... Super widoki, pięknie tam jest. Pozdrowienia!
| 22:31 piątek, 23 października 2020 | linkuj Kolega caly czas.przypomina mi ze to nie jego hahahaha ale jeszcze go nie kupiłem :).
Zeby pokazac widoki czekam.na.taką pogode jak tu.
Takich pasów wydzielonych jest tu pelno.
Pozdrooooo Trollking
| 21:41 piątek, 23 października 2020 | linkuj Cudowne widoki! :) Przepięknie. A Twój (chyba już?) Peugeot jest wisienką na torcie. No i ten pas rowerowy... Wszystko na tak!
| 21:05 piątek, 23 października 2020 | linkuj Dziekuje. Zakochałem sie w tych widokach
| 20:19 piątek, 23 października 2020 | linkuj SZTOOOS!!!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eczes