Sobota..Górki mont Thou i Verdun. A cote de Lyon

Sobota, 24 października 2020 · dodano: 25.10.2020 | Komentarze 8

Co tu dużo pisać. Miało padac a wyszła calkiem spoko pogoda i wycieczka.
Zaliczylem znaną mi górę a nawet dwie, atakowalem od innej strony z ciekawymi widokami asfaltami i serpentynami.
W powrocie stary vintage pozamiatal dwoch fifarafów kolarzy na karbonach. Dla takich chwil kupilem specialnie stroj w narodowych barwach by wiedzieli ze to nie francuz a polak zostawia ich w tyle :) :P

BTW z chwilą pisania tego wpisu chciałem zaznaczyć że poprawiam roczny wynik przejechanych km oraz 25km w pionie.
dla niektórych z was to żaden wyczyn ale dla mnie , kogoś kto w delegacji ma różnie to spoko wynik, bo jestem w stanie jakos znaleźć czas na rower, a czesto się nie chce.

Kategoria 50-100km, Rodan Alpy

| 22:10 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Jurek - dzięki za sprostowanie! :)

Jarek - dzięki za uszczegółowienie! :)
anka88
| 18:13 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Ale wypasione foty, no świetnie to wszystko tam wygląda!
| 17:25 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Dzieki ludziska za miłe komentarze.

Trollking cale życie śmigam w koszulkach innych teamow innych narodowości. A że jestem patriotą i kocham Polskę to z dumą bede Ją reprezentował

Kolzwer uwielbiam dalekie obserwacje i foty z gorek.

Jurek57 zgadza sie to.chłodnie eleltr atomiwej Bugey

Lapec dziękuję i piona za naszego bizona w.garści heheheh

Grzechu dziękuję foty mogły by byc lepsze bo wiele ciekawych.miejscowek przelatuje a żal sie.zatrzymywać jak.czlowiek pedzi.na złamanie karku heheheh
| 11:02 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Kolejna dawka nietuzinkowych widoków.
| 08:25 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Zdjęcia jak zawsze super - zazdro :)

Rekordy zawsze spoko, a za nie wstydzenie się pochodzenia na obczyźnie szcuneczek ;]. W górach za granicą też zawsze z Żubrem chodzę żeby wiedzieli :DDD.
Jurek57
| 06:52 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Tomaszu.
To nie są kominy!
To chłodnie kominowe. Chłodzące jakąś ciecz. Prawdopodobnie wodę chłodzącą turbiny elektrowni czy innej i stacji.
A ten "dym" to para wodna.
Kolzwer205
| 23:06 niedziela, 25 października 2020 | linkuj Gratulacje wyniku! Widoki ze szczytu przednie, lubię takie połączenia krajobrazu z industrialnymi motywami ;)
| 22:35 niedziela, 25 października 2020 | linkuj Ależ foty! Choć lekko "zamglone" przez te kominy, zresztą koszmarnie imponujące. Super :)

Ja akurat mam podział na narody głęboko w dętce, ale za zawstydzenie szoszonów brawo Ty! :) No i graty za rekord - szacun!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciaob