Sobota po robocie nim zajdzie słońce

Sobota, 14 listopada 2020 · dodano: 15.11.2020 | Komentarze 5

Niestety i mnie dopadlo co niektórych tu na stravie. Czas wolny jaki mialem juz od piatku południa sie skończył. Teraz do zjazdu bede musial robic w każdą sobotę do 16tej wiec lipa.
Pozostaje tylko godzina nim zajdzie słońce lub niedziela o ile pogoda bedzie łaskawa.
Dziś nawet pizgało wiatrem ale rano byl spokój.
Dzień caly piekny aż szkoda bylo w.robocie siedziec.
Dzień zaliczony

Kategoria Rodan Alpy

Kolzwer205
| 18:47 piątek, 20 listopada 2020 | linkuj Zawodowo większość ma pod górkę tej jesieni, niech szybko kończy się ten okres :) Słoneczny klimat wyszedł mega!
| 23:37 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Ludziska moje Kochane dziekuje za mile slowa :)
Wiem ze czasowo tez.średnio stoicie z czasem. Tyle ze u mnie potrwa to miesiac a u was do odwolania.
Dystans bez szalu ale dla zachodu warte zachodu heheheheheh
| 21:03 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Aleś ujął ten zachód! :)

No nie ma lekko rowerowo-zawodowo ostatnio nie tylko u Ciebie :/ Witaj w klubie.
| 19:48 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Pewnie szef zobaczył, że zamiast myśleć o robocie w sobotę, to Ty sobie beztrosko na rowerze jeździłeś i masz :-( Ale dobre i kilka kilometrów.
anka88
| 18:48 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Jak ładnie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa torzo